Nekad T ice | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Ditt discord namn: _toffe_

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varning 2

Vem/vilka tog beslutet? Ken12

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att Ken valde ge mig krim varning 2 för att jag var efterbliven och sköt på en motorväg. allt började med att jag och en polare från ett annat gäng skulle åka och köpa ut skott. Vi åkte upp till paletobanken för att kunna ta ut pengar och köpa ut skott men på vägen dit lyckas vi tydligen krocka med några. Detta var inget Jag märkte men som jag senare märkte när dessa som vi krockade med kom upp till oss och började hetsa. De började kalla oss snorunge busunge och lite allt möjligt och det är inget Jag bara släpper. Min plan var att kidnappa dessa som hade börjat hetsa Men när jag hoppade ut och rikta och sa ut ur bilen så började det köra ifrån mig och då valde jag att avlosa skott. Detta var inget Jag tänkte på där och då Men så klart kommer på i efterhand att detta var inte smart. Jag hade så mycket ilska i mig och jag var så arg för att det hade kallat mig det. Jag lyckades i alla fall skjuta förare så att han dog sedan krockade dem Och då löpte de andra i bilen ute och börjar skjuta mot oss. Vi l

Hur är beslutet felaktigt? Alltså det var ju ingen felaktig beslut för att jag gjorde ju faktiskt det som jag gjorde och det står jag för. Jag vet att det inte var smart och avlösa skott Men där och då var jag så arg. Men som sagt det är ingen riktig felaktig ban det enda jag hoppas är att jag blir av med min krim varning 2

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/j5Q0MWh0dCSY1ZTjp?invite=cr-MSxJMngsMjk2MTg3ODMyLA

Ska bara samanställa dina besluts överklagningar här.

Du har alltså fått 3 krimvarningar samt indragen krim,ped,medlem Under loppet av nästan en månad. Hur är detta möjligt?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka