Accepterad T.G | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T.G

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874645936/

Ditt Hex-ID: 1100001368055b0 (Hex)

Vad är din discord tagg? sv_sv1

Vem var det som bannade dig? EmilKnivenV92.4

Bild på banmeddelande: bild_2024-08-11_233509090.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa till någon som var med i gänget iron skulls att han var wannabe sons of anarchy.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb körde in i vår polis bil och började vara kaxig och jag blev lite små irriterad så jag sa att han var wannabe sons of anarchy.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig men onödigt att jag blir bannad för det eftersom min ban nivå är så hög efter alla onödiga bans jag fått. Efter som allt jag gjorde var att säga "wannabe sons of anarchy" så tycker jag personligen att en muntlig varning hade räckt till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har många tidigare men jag vet inte om ni kan se sådant med de flesta är falska bans men dom som jag ska varit bannad för har jag lärt mig mycket av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt att han var wannabe sons of anarchy

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och kommer ej göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka