Nekad Synxce | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Synxce

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198895603644/

Ditt Hex-ID: steam:110000137c01fbc

Vad är din discord tagg? Synxce_

Vem var det som bannade dig? coldfaith baconpankaka zeptry

Bild på banmeddelande: bild_2026-01-18_183851342.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen aning helt alvarligt, dem påstod något om att jag campa kroppar, men de va verkligen inte de mitt syfte, men de jag gjorde va att jag satt i ett rum åvanför kycklings fabriken och några skjöt på mina polare så då sköt jag tillbaka, sen så såg jag en grabb plocka up en snubbe jag hade dödat som jag hade sätt köra runt de området ett bra tag, så då valde jag att döda han!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt på ett tak, och sköt 5 pers som skjöt på mina polare så då sköt jag dem, sen så såg jag en bil som hade rullat runt i de området "paleto" i typ 5 min, under tiden jag va där uppe, och sen såg jag han plocka upp en kille som jag hade dödat och då fatta jag att han va med han, för man plockar inte upp någon mitt i en skottlossning som fortfarande e aktiv om man inte är polare eller något sådant med sen efter de så döda jag han medans han plockade upp han. Och sen blev jag dödad av en annan kille!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså ja de tycker jag faktiskt, jag gjorde inte direkt något fel, dem hade rullat runt i de området under hela tiden jag va där. Sen hade dem också skjutit mot mina gäng medlemar. Och är man i en aktiv skottlossning och bara kör runt så får man förvänta sig att man kan bli skjuten. sen sa staffen att de hade kunnat va en "Scevil polis" men poliser måste säkra området sen säkra Personenerna om de misstänker att de har varit en skottlossning, men de va verkligen inte de "motparten" gjorde, för han sprang direkt för att plocka upp han och försökte hoppa in i bilen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här på unive 1 gång tidigare pågrund av att jag bröt mot server regeln (C-log) för att mitt spel crashade så det var egentligen också en felaktig ban. men har lärt mig att ifall jag crashar i något scenario så måste jag starta spelet direkt och fortsätta samma scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? både ja och nej, visst jag hade kunnat skita i att skjuta han, samt hade jag kunnat vara mer social, men sen skjuter någon på mina polare så kommer jag så klart skjuta tillbaka på han!

Har du lärt dig någonting efter din ban? visst, jag hade kunnat skippa att sitta uppe på taket, men som sagt de hade rullat runt i en aktiv skottlossning i minst 5 min, då får man förvänta sig att man kan bli beskjuten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka