Nekad nukie1x | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nukie1x

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Ditt discord namn: usdfelony

Ditt Hex-ID: steam:11000014936eacb

Vad för typ av beslut gäller det? Staffdiss

Vem/vilka tog beslutet? Alec

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag hade skrivit till redbull något i stilen om att "hundarna kommer när man snackar om dem"

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker de är felaktigt, ska förklara hela situationen. Jag och redbull hade snackat lite ingame typ klockan 7 på morgonen, jag han och ibra och vi chillade runt sen sa redbull ingame att han hatade berdan så frågade jag varför så sa han att han hade bannat han för clogg, så frågade jag varför han hade agg mot berdan för ja har aldrig sett något dåligt om den grabben så sa han det att han va hund osv osv, så vi snackade en massa om det men inget ja tyckte va seriöst då redbull hade gjort en massa fel som berdan har full tillgång till att banna för, sen så frågade han varför jag gillade berdan så sa ja det att när ja va staff så hjälpte berdan mig som fan i början och har alltid haft goa samtal med berdan i support oavsett om ja har fått återgärder, men de längesen nu, men då sa redbull att han va hund o då skrev ja i dm till redbull som rolig grej för redbull skulle bli skraj "hundarna kommer när man snackar om dom" för han kallade berdan hund o en massa jävla annat skit, och sen så tänkte ja inte direkt efter att de ser skit skumt när ja skriver de då ja skriver de från min "synpunkt" aka grammatiken va skit,, ja personligen tycker vi ska ha tillbaks happyxz och berdan för då va rpn hårt men endå rolig, vilket ja har sagt i över en vecka för rpn nu är extremt skit ingame, man kan inte ens råna utan att man blir fearpad o folk skjuter direkt men sen skedde allt dehär.
+ skrev gg o de för redbull inte gillade han, då ja sa liksom goodgame till redbull då han avskyr han, som sagt gramatiken va skit, hade dygnat den dagen också så va något för trött

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...01900b2c4f2616bbfbe2b444c99ea59619710bc8aef5& -- vet inte om de syns men alec har i min pm angående min och redbulls chatt.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka