Antagen Synxce | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Synxce

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Ditt discordnamn: Synxce_

Ange ditt födelsedatum 7 September 2007

Varför ska just du bli staff? För att jag vill hjälpa till inom servern unive och att alla spelare ska känna sig trygga samt att de ska bli en bättre spel upplevelse

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har varit på unive sedan 2021 typ, och har varit inaktiv lite då och då, men en sak som jag ofta känner på är att nya spelare ofta kommer in och lallar samt kör över folk, och de tror jag alldrig vi inom staff teamet kommer få bort, men man kan alltid försöka minska de, med ett bra bemötande och säga till dem att så här får man inte göra så kan de bli en bättre upplevelse för alla nya som gamla spelare

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag är Ofta vaken sent på kvällarna samt under dagen då när jag inte går i skola eller jobbar, så då kan jag hjälpa till nästan alltid, och kommer vara snabb på att hjälpa till med /help och annat!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Något jag tycker är viktigt är att, man kommer in med ett bra bemötande och är trevlig, och förklarar för dem vad dem har gjort för fel, om dem har gjort något, och sen förklara för dem vad de blir för konsikvenser, sedan ta åtgärder för regelbråttet

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Då jag är vaken rätt så många timmar om dygnet tror jag inte de ska vara några problem att rpa som krim samt vara staff, så jag kommer dela upp de unigefär 50/50

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021, men har tagit några pauser då och då pga min förra dator klara knappt av fiveM

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit servervakt innan, samt varit staff på univeRoleplay

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja, jag skulle inte vilja jobba inom kriminell suport, för att jag Rpar som Kriminell, inom ett gäng

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka