Ej Antagen Sylo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sylo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bertil

Ditt discordnamn: sylo41

Ange ditt födelsedatum 31 December 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag är lugn, rättvis och gillar att hjälpa andra. Jag har lätt för att samarbeta med folk och försöker alltid lösa konflikter på ett moget och respektfullt sätt. Jag känner till reglerna väl och vill bidra till att skapa en trygg och trevlig miljö för alla. Jag är också aktiv och engagerad jag gillar att hålla ordning, svara på frågor och se till att alla känner sig välkomna. För mig handlar staffrollen inte om makt, utan om ansvar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? En sak jag tycker kan förbättras på Unive är kommunikationen mellan staff och spelare. Ibland verkar information om uppdateringar eller regeländringar inte nå ut till alla, vilket kan skapa missförstånd. Jag tror att lite tydligare kommunikation och kanske fler forum eller Discord uppdateringar skulle hjälpa mycket.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa det problemet skulle jag, tillsammans med resten av staffteamet, arbeta för att skapa en tydligare och mer regelbunden kommunikation med spelarna. Till exempel genom att: Införa korta informationsinlägg på Discord varje vecka med
uppdateringar, pågående förändringar eller påminnelser om regler. Använda ett fast format för staff annonser så att alla lättare hittar viktig info.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder för mig att man alltid representerar servern på ett bra sätt både i spelet, på Discord och utanför. Det handlar om att vara lugn, respektfull och rättvis, oavsett situation. Man ska inte låta känslor styra, utan istället bemöta alla spelare med samma respekt, även om de gjort fel eller är frustrerade. Man ska också kunna ta ansvar som att följa reglerna och följa dom beslut som tas inom staff teamet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? om det skulle hända något i mitt privata liv som att t.e.x någon i min familj blir riktigt sjuk så kommer jag att prioritera det men utom mitt privata liv så kommer jag at prioritera staff arbetet före min rp.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär 2-3 veckor men jag är väldigt seriös

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff på avena rp förut och jag var staff där ganska så länge.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation mest

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka