Nekad Sydow1 | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sydow1

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
11
Vad ska gänget heta? Block 19

Vad är ditt discord namn? sydow.1

Ditt födelsedatum: 2 December 2007

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Jag har varit boss i princip hela 2022 till 2023. och rpat med gäng på denna server sedan 2020. Då mitt gammla gäng har en ny boss och boss bytet tillbaka till mig blev nekat får jag la brösta det och ansöker nu om ett nytt gratis gäng. jag har truppen samlad och vi alla är redo. tror vi är runt 10 personer som ska med.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? Clasified,Zoxxy,ABM,Haren,Ghostyy kanske l1andro och en del till som jag itne minns just nu

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? alla har krim

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Street gäng med fokus av nätverk. vi har tagit hänsyn till gängen irl och kommer hålla en hög rp nivå med realistiska scenarion som är roliga för båda parterna

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag har tidigare erfarenheter av gäng boss jag har en hög rp nivå varit krim ansv vilket gör att jag kan alla regler. jag strävar efter en hög rp nivå.

Vad är din vision med gänget? Att ha kul och bygga upp de minnen som blev nekats från mig efter att ni valde att neka mitt boss byte vilket jag tog hårt på. det gänget är värt runt 8000 men det är så livet funkar.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Roliga scenarion, Lära upp nya medlemmar och göra rp som är rimlig

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka