Nekad SwozyWozy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SwozyWozy

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091332843/

Ditt Hex-ID: steam:1100001436ab6eb

Vad är din discord tagg? swozywozy

Vem var det som bannade dig? olof

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-23 162250.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de sa combat log

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag höll på att plocka kokain och någon kom fram till mig men det var något fel på spelet så jag kunde inte höra honom och han kunde inte höra mig så jag försökte signalera till honom att något är fel genom att spamma x sen startade jag om mitt spel och han var borta. Jag gjorde inte det här för att undvika scenariot utan för att jag vill delta i det. annars skulle jag inte ha startat spelet direkt efter och spawnat senast position.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Jag vill överklaga mitt ban från er Fivem-server, som påstår att jag gjorde "combat logging". Det här var en missförstånd och jag agerade inte med avsikt att undvika ett scenario.

Händelsen inträffade idag när jag och en annan spelare hade problem med röstchatten. För att lösa detta startade jag om spelet i hopp om att kunna fortsätta spela tillsammans. Efter att jag återanslöt insåg jag att spelaren hade försvunnit. Om jag hade velat undvika situationen hade jag inte återanslutit direkt och spawnat i "senaste position". Mitt mål var att delta, inte undvika.

Jag älskar att spela på er server och jag hoppas att ni kan ompröva mitt ban. Det här var ett missförstånd och jag ser fram emot att kunna spela igen.

Tack,

SwozyWozy

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit varnad eller bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde nog ha skrivit i OOC men jag tänkte inte ens på det just då + så är jag ganska ny till FiveM och glömde att det ens fans en OOC.

Har du lärt dig någonting efter din ban? OOC chatten är bra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du valde att lämna mitt i ett scenario och ja anser inte att du vet vad du gjorde fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka