Accepterad Buppsi | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Buppsi

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Ditt discord namn: buppsi

Ditt Hex-ID: 11000013eda0ff9

Vad för typ av beslut gäller det? Alla indragna roller för clogg + ban

Vem/vilka tog beslutet? COL

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att COL valde att ta sitt beslut eftersom han antog att jag cloggade efter scenario för att undvika att bli av med mina saker.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet er feltaget eftersom han aldrig fick höra den riktiga historian före han tog sina beslut. I detta fall quitade jag eftersom jag behövade fixa mitt klippprogram då jag skulle ta clip på när motparten campade kroppar. Jag har just återställt min dator och märkte att det inte gick att ta klipp efter jag var död. Då sökte jag upp på yt hur man skulle göra för att fixa problemet, då kollade jag på en video där man skulle redigera en sak i citizen filen. För att den redigeringen skulle börja fungera så var man tvungen att starta om fivem. Då gjorde jag det när jag var död, och jag hade 50 minuter kvar tills jag blödde ut så jag trodde det inte var några problem med att hinna in igen. Direkt efter redigeringarna hade verkställts så startade jag fivem direkt igen. Jag gick in och han spawna senaste igen, vilket man kan se i loggsen. Så hinner det inte gå så långtid efter jag har spawnat förens jag blir av med alla roller och bannad. Jag anser att det var felaktigt eftersom jag gick in direkt efter och spawnade senaste direkt, det finns både bevis i loggsen, mitt klippprogram funkar dock fortfarande inte. Tycker även anledningen också var lite oklar eftersom jag hade hela 50 minuter kvar innan jag blödde ut så förstår inte varför jag skulle quita då för att undvika att förlora mina saker, kom liksom in 3 minuter efter som det finns bevis på.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://easyupload.io/m/wae0wm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka