Nekad SwitchDaYoungen | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vFrmda0

Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
2
Vad ska gänget heta? 4kT

Vad är ditt discord namn? SwitchDaYoungen

Ditt födelsedatum: 9 Augusti 2024

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Jag har kört fivem ungefär 3 år nu, så jag vet ganska mycket om hur de fungerar, speciellt med tanke på kriminell rp. Jag har varit i ett par gäng tidigare, så jag vet vad jag ska göra för att ta hand om allt på rätt sätt. Låt oss bara säga att jag känner till reglerna och hur man spelar i olika scenarion för att göra de realistiskt och roligt för båda hållen. Jag vet hur man undviker att bli upptäckt, och jag är vettig nog att hantera gängkrig och vad som inte. För att sammanfatta min dag: du vet att jag tar RP på allvar eftersom jag följer reglerna och jag spelar ändå att det ska vara en bra upplevelse för båda parter.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? Vet faktiskt inte än, kommer att skicka ut detta i söker folk lite och kolla vilka som är intresserade för att få denna möjligheten.

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Som sagt vet inte vilka än kommer att ta en titt på det.

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Street, Vi ska satsa mer på street verksamhet som organiserad. Till exempel smuggling eller vapenhandel. Detta är en bra typ eftersom vi ska samarbeta och dra en plan. Vi försöker att skapa en bra combo där varje person har en roll som är viktig och alla bidrar, det kommer vara bra och serös RP.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag tror att jag skulle vara en bra boss för att jag har erfarenhet av att leda ett gäng och vet hur man skapar en bra struktur. Jag är bra på att hålla lugnet när de blir stressigt och tar smarta beslut som hjälper oss i längden. dessutom är jag lyhörd och låter alla i gänget vara med och påverka, så att vi får en sammanhållning. Jag vet också hur viktigt de är att hålla sig till rp reglerna och balansera mellan att spela realistiskt och ha kul. de handlar inte bara om att vara tuff, utan också om att ha en plan och kunna anpassa sig om något går fel. Med mina erfarenhet och förmåga att leda tror jag att jag kan hjälpa gänget växa på ett seriöst framgångsrikts sätt

Vad är din vision med gänget? Min vision för gänget är att bygga upp något stabilt och långsiktigt, där vi kan dominera kriminell-scenen men på ett smart sätt. Jag vill inte att vi ska vara de skitigaste människorna på servern, men vi borde inte vara de snällaste heller. Vi skulle vara ett gäng som verkligen planerar draget och respekterar då. Människor borde verkligen veta att vi ett bra gäng och RP alltid är toppen från vår sida, och folk borde veta att vi är “rp’are” hårt arbete. Jag skulle också vilja att vi är nära varandra som en riktig grupp.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Vi kommer vi att generera en positiv RP, i och med att vi alltid kommer att hålla våra scenarier realistiska och välskräddade. Istället för att föra röra och släng i luften bara för att skapa bråk och konflikter utan syfte, kommer vi att skapa spännande och roliga scenarion som garanterar att alla har en trevlig upplevelse. Vi har också som mål att bygga en bakomliggande kultur till gänget som andra spelare på servern kommer kunna dra nytta av i deras RP.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka