Nekad Swiipe | Ban överklagan [Rasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swiipe

Icke Medlem
Meddelanden
1,215
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swiipe

Ditt Hex-ID: 11000013ce02e2b

Vad är din discord tagg? Swiipe#0666

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Moddare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde nog att banna mig för moddare just för att det uppenbarligen kanske såg ut så ingame. Jag vet att de finns loggar på att jag var ingame, men som jag tidigare nämnt till philip vid tidigare tillfällen så bor jag med en moddare. Jag vet att det är mitt ansvar att hålla koll på aktivitet på mitt internet. Men detta var då ett misstag där jag inte hade någon vidare koll överhuvudtaget. Anledningen till min avstägning var kanske korrekt eller felaktig, jag vet bara att jag inte ens var hemma eller ingame när detta inträffade. Så jag antar att de såg ut som att jag moddade, men jag vet helt ärligt inte. Jag var aldrig ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har verkligen ingen aning med tanke på att jag inte var ingame. Savage skickade en video till mig som tydligen skulle vara jag på videon där min bil flög runt och sköt på spelare utan att jag syntes. Antingen är det en bugg eller så var personen jag bor med ingame och fuckade mot folk/spelare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt vet jag att detta var en helt felaktig avstägning. Jag har vittnen som kan intyga på att jag aldrig var hemma vid detta tillfälle och jag skulle inte överhuvudtaget ens tänka tanken att gå ingame och modda på någon server alls. Om man kollar på videon savage skickade till mig när han bannade mig så ser det för de mesta ut som om jag laggade fram samtidigt som jag sköt. Så jag vet inte heller hur det ser ut som att jag var inne och moddade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad tidigare för ett bråk mellan mig och philip, snarare en blacklist fick jag då. Men detta är snart ett år sedan så det är löst och släppt sedan länge tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Saker jag hade kunnat göra annorlunda är att ha betydligt striktare kontroller på vad som sker här hemma på just våran ip adress och vad personerna hemma gör. För det första byta lösenord på min dator vilket jag redan gjort. Innan hade jag inget alls. Men får jag chansen att bli unbannad kommer jag göra allt i världen för att detta inte ska inträffa någon gång igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte låta/släppa saker fria hemma. Hålla mer koll och framförallt inte låta något sådant ske på vårat nätverk. Självklart är det viktigaste att ändra lösenord på allt och inte låta någon röra mina saker eller liknande. För jag vet inte alls hur detta kunde ske utan mitt samvete där jag inte var hemma.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka