Accepterad Swifty | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swifty

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Ditt discordnamn: Swifty#0281

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 1999

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag har uppnått ganska mycket med mitt rpande så jag vill satsa på att försöka höja serverns rp i sin helhet. Jag som en medlem samt en person som rpar på unive jag har en historik av bra rpande samt inge bans överhuvudtaget vilket jag tycker visar iallafall en del kompetens. Jag kommer bidra med väldigt mycket som staff då jag kommer satsa 100% om jag då får chansen till det. Jag kommer sitta ett flertal timmar samt kommer jag alltid fokusera på att utveckla mig själv som staff då jag har inte vart staff innan. Jag är snabblärd så jag kommer in i nya saker ganska fort och jag kan lova att unive kommer defentivt gynna av mig som staff då jag kommer rensa bort jätte många problem spelare som inte visar en vilja att förbättras. Jag kommer dock fokusera på att lära ut först och inte banna folk hejvilt men om det grova regelbrott som begås då kommer jag ta beslutet som är då tillämpligt för det fallet. Jag har kommit att verkligen gilla unive så jag vill satsa på att försöka var en del av kugghjulet som försöker höja serverns rp i sin helhet. I mitt rpande så har jag tidigare skrivit /help och /report och då inte fått något svar jag kommer försöka vara en stor förändring till detta och försöka iallafall svara på så många som jag kan så snabbt jag kan! Jag är också snabb i pms då jag har discord uppe på min andra skärm när jag rpar och forumet på min tredje så jag kommer alltid svara snabbt i pms. Jag är redo att ta ansvar för vilken område som helst då jag är öppen för allting och vill inte vara begränsad till en avdelning så jag hjälper till där det behövs!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mån-Fre KL 13:00-04:00
Lör-Sön 17:00-04:00 (då jag jobbar på helger)

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader ungefär

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inga tidigare erfarenheter som staff på unive jag har dock spelat på andra servrar innan jag kom till unive och jag var staff där! Jag har dock ganska bra koll på alla kommands osv. :

/Toggleid Visar upp folks id
/togglename man ser allas id samt steam namn
/kick (id) kickar person
/goto (id) man tpas till en person
/bring (id) man tpar en person
/tpm man tpas till sin marker
/skin (id) man ger en person skin så att han kan göra om sin karaktär eller fixa en bugg på kläderna
/pedmeny (id) man ger personen en meny med alla peds
/revive (id) man revivar personen
/freeze (id) man fryser personen så att den inte kan röra sig
/unfreeze man unfreezar personen så att den kan gå igen
/noclip man går in i ett osynligt läge och man kan flyga
/giveitem (id) (item) man ger någon ett föremål
/setjob (id) (jobbid) (nivå) man anställer någon på ett jobb
/addkey (id) (namn)
/v (spawnid) man spawnar in en bil
/m (id) man skriver pm till någon ingame
/sv man skriver i sv chatten
/sc man skriver i staff chatten
/svban (id) (anledning) 1 timmes ban.
/announce Man skriver ut viktiga meddelande till hela servern!
/who (id) du ser ifall personen är medlem, krim eller icke medlem.
/dv (radie) Tar bort bilar!
/specc (id) Börjar Specca
/speccoff Slutar specca

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd för vilken område som helst!

+rep Behöver jag ens säga ett ord om denna person! Han är grym och väldigt aktivt han kommer göra unive till en MYCKET bättre plats, jag tror så mycket på honom så jag kan inte beskriva med ord!!!❤

+rep Behöver jag ens säga ett ord om denna person! Han är grym och väldigt aktivt han kommer göra unive till en MYCKET bättre plats, jag tror så mycket på honom så jag kan inte beskriva med ord!!!❤
Tack <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka