Nekad Swez | Ban Överklagan [14ddb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swez

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525426317/

Ditt Hex-ID: 11000015d4a748d

Vad är din discord tagg? swez1337

Vem var det som bannade dig? 14ddb

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban msg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använder mig utav ett "allday-pack"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog för jag körde in i en osynlig vägg som brann sen kallade /help och då fick dom screenshot sen så bannade han mig permanent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig jag va inte medveten om att detta inte va tillåtet att ha "allday pack" jag tog bara nåt fps boost pack och så va det inte tillåtet det är fel av mig att inte kolla igenom och säkerherskolla eller checka med nån om det va okej eller inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej inte jag minns av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte fan vet ja, frågat om detta va tillåtet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mm, man får tydligen inte ha fps boost pack där det är allday. Har också lärt mig att fråga och dubbel kolla med saker du ändrar i filer osv och inställningar och försöker kolla igenom mer utförligt i discord osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Tycker bara det är tråkigt att jag typ vart rånad köpte krim igår och vart bannad av en skit tråkig anledning

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka