Nekad Swez | Ban Överklagan [14ddb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swez

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525426317/

Ditt Hex-ID: 11000015d4a748d

Vad är din discord tagg? swez1337

Vem var det som bannade dig? 14ddb

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban msg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde mig av ett grafik-pack som inte tillåtet på servern, packet innehöll en all-day funktion vilket gjorde att det va dag för mig hela tiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog för jag körde in i en osynlig vägg som brann sen kallade /help och då fick dom screenshot sen så bannade han mig permanent för att dom såg att jag använde det där grafikpacket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte den va felaktig, Det va fel utav mig att inte dubbelkolla eller checka med någon annan ifall detta inte va tillåtet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 3 bans tidigare och det är under 4 års-tid jag är ingen problem-spelare och jag hänvisar mig ofta till reglerna som denna server har tilldelat jag va inte medveten om att detta inte va tillåtet och har nu förstått att hänvisa mig till staff om ändringar är tillåtet i t.ex grafik-pack, soundpack och allmän modifiering utav spel-filerna. Jag minns tyvärr inte nån av dom avstängningarna då det va ett tag sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att först och främst frågat om jag fick använda grafik-packet. eller så skulle jag kunnat fråga vilket pack som man får använda eller bara kört utan. Jag ångrar grovt mina handlingar jag har gjort och har nu förstått hur det fungerar med grafik-packen och vad som är tillåtet och inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte använda mig av grafik pack som man inte får andvända och kommer hädanefter först fråga vad som ä'r tillåtet och inte. Jag har aldrig blivit p-bannad innan och i detta falet är det för att jag andvände ett otillåttet grafik pack. Det har aldrig varit något extremt dåligt med min rp, dvs att om jag skulle bli unbannad skulle jag fortfarande kunna bidra till bra social rp och roliga scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajjemänn!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka