Inaktuell Swez | Ansökan till Staff [Kriminell]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swez

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ditt discordnamn: swez1337

Ange ditt födelsedatum 8 September 2008

Varför ska just du bli staff? Har grov erfarenhet och kan uppehålla en professionell attityd/stämning under alla omständigheter. Servern är inte heller i sin bästa form just nu då nästan alla lallar runt och inte beter sig, jag vill kunna ändra det med det samtliga staff-teamet som redan finns hos Unive. Jag vill ta mig och mina tidigare erfarenheter och ändra på det och få servern till en underbar plats för nytt samt befintligt folk att känna att man kan få ut bra rp av det och inte bara massa skit. Jag vill kunna få folk att slippa lallare och kunna få ge dom en seriös server att rollspela på. Och sist jag va staff va det väldigt underhållande och skulle lätt vilja göra det igen

Vad tycker du inte fungerar på Unive? En sak jag inte tycker fungerar är hur kriminella behandlar poliser, Tycker det borde skärpas och hållas mer koll på.
Finns självklart en hel del saker också som jag tycker fungerar sådär men tycker att detta va värt att nämna. Har inte sett ett ända polis stopp där dom inte har dragit.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Leta runt på Unive hur folk sköter ett stopp-scenario. Om dom har vapen på sig osv och drar för dom är rädd för det när dom bara körde mot rött så är det orimligt, Man blåser inte ifrån polisen bara för ett röd-ljus det är bara en böter eller t.om en varning endast. Samt att Social RP skulle jag säga är ganska viktigt generellt då det blir lite mer verkligt och känns lite bättre att kunna träffa nytt folk osv. Tror även detta kan va bra på rp:n

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska hålla en professionell attityd och uppförande under alla omständigheter vi på staff-teamet är det som kommer vara ansiktet utåt tillsammans med resten av communityt ifall staffs bryter mot regler osv, Då ser samtliga medlemmar som beskådat detta kanske tänka att detta är okej "för han gjorde så" Staffs ska vara ansiktet utåt det ska skötas på en exceptionellt bra nivå

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska försöka få minst 25h per vecka. Jag tänker inte låta staff ta över mitt privat liv men kommer inte heller undercuta tiderna Kommer försöka få in timmar som staff vilket är prio 1 sen efter det är det vanlig RP sen har vi privat livet det kommer efter. Spenderar ändå majoriteten av min tid att spela så det kommer nog gå...

Hur länge har du spelat på Unive? Har inte varit i discorden så länge pågrund av att jag lämnade förut när jag slutade spela. Men har spelat sedan multistaden tiderna (2020)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes har runt 3k timmar på FiveM Låter kanske inte så JÄTTE mycket men har lärt mig en hel del och har fått tagit del av en hel del olika positioner på den tiden. Är bara på denna server tidigare varit Helper, MA. Och kan majoriteten av commands

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka