Antagen Maccan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mactenn1

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Ditt discordnamn: mactenn1

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2000

Varför ska just du bli staff? Har varit medlem på Unive sen 2022 så har en hel del erfarenhet, är somsagt äldre och kan därför agera därefter. Ta mogna beslut och vara opartisk i samtliga ärenden som kommer att tas hand om. Det unika med mig som skiljer mig från merparten åtminstone är nog min ålder och mogenhet. Är det något som kommer att sticka ut på ett positivt sätt så är det definitivt dessa saker. Bra koll på samtliga regler och vill helt enkelt hjälpa till så gott jag kan.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Något som jag anser fungera mindre bra är möjligtvis aktiviteten bland staffs och att en del kan vara partiska i vissa beslut som tas.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att vara helt opartisk i mina beslut, och definitivt att öka staff närvaron genom att själv vara aktiv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är opartisk i sina beslut, man besvarar inte andra med en tråkigt attityd trots att man blir bemött så. Utan man bemöter tillbaka med en professionell attityd och sakliga argument om varför man tagit ett beslut. Det handlar om att framföra det man gör och säger på ett korrekt sätt så att samtliga spelare förstår. Man är där för att hjälpa till och inte för att på något sätt utnyttja sin makt genom att vara dryg eller fatta dåliga beslut

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jobbar såklart en hel del och även en del träning men den tiden jag har framför datorn kommer att läggas på staff arbete/RP. Det gäller att helt enkelt prioritera staff arbete framför RP såklart. Men när möjligheten finns är jag gärna inne och lirar lite också. Så att det kommer nog gå bra att fördela jämnt

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2022 ca

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, jag har tidigare varit staff på Unive. dock en kortare period då jag saknade RPn och gick tillbaka till den.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är öppen för allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka