Nekad SweWilliam | Whitelist ansökning [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Användarnamn: SweWilliam

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SweWilliam/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? SweWilliam#7927

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Andersson och är 28 år gammal, han är ganska nyinflyttad till staden och har redan kunnat få tillgång till att köpa en bil, Johan vill gärna bli mekaniker så att han kan laga andra personers bilar, Johan är väldigt snäll mot alla, Johan brukar ofta träna eller åka runt i sin BMW.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelist för jag anser vara mogen, jag skulle bidra med bra rp, bra scenarion osv. Jag har tidigare varit wl här och då kom det väldigt bra rp från mig oftast. Jag hoppas jag får denna chansen att bli whitelist så att jag kan rpa på ett större sätt (Skaffa ett wl jobb). Ifall jag blir whitelist hade jag spelat ganska mycket och rpa med andra personer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wl för att jag vill kunna skaffa ett jobb (wl) så att jag kan delvis rpa på ett större sätt då jag skaffar jobb och kan skaffa pengar vilket leder till att jag kan köpa saker osv. Jag vill bli wl för att jag känner att denna sever är sjukt bra och verkligen en server som jag vill spela på.

Hur många timmar har du på FiveM? 862 Tror jag.

Hur hittade du Multistaden? Jag bläddrade i FiveMs svenska servrar och hittade denna.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det har jag, men har lärt migav mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka