Antagen Swetime | Chef-jobb ansökan [Bahama Mamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Swetime

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahama Mamas

Vad heter du i verkligheten? Joar

Vad är ditt användarnamn på discord? Swetime

Ange ditt födelsedatum: 3 April 1998

När fick du medlemskap på Unive? Ca: 50 mån sedan

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har stor erfarenhet både IG samt IRL. Vad gäller IG så har jag en tid suttit i Ledningen för ett gäng där jag har fått fatta svåra/jobbiga men samtidigt viktiga beslut för vår verksamhet. Jag har även varit Ledning på Marja-Lisas där jag har fått utföra liknande åtgärder samt att jag har fått en god kännedom om vilka egenskaper som krävs för att hålla en verksamhet aktiv och drivande framåt. Jag nu senast varit Chef på både Mekonomen Jönssons Fastighetsbyrån där jag skapade en stor glädje och fick många att trivas på arbetsplatsen. Såg även till så att RPn förbättrades samt att kund nöjdheten blev topp. Jag har även under den perioden som jag varit chef på Jönssons. Sen vad gäller IRL så har jag stor erfarenhet av att leda tack vare min bakgrund som chef i försvarsmakten, samt så jobbar jag som chef idag och sitter med på samtliga rekryteringar på min arbetsplats, vilket gör att jag har väldigt god erfarenhet av att rekrytera rätt folk på rätt plats samt leda personer med olika bakgrund. Denna förmågan syns väldigt tydligt då jag lyckats väldigt väl med att höja aktiviteten på Jönssons som tidigare varit väldigt oaktivt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min vision är att göra Bahama Mamas till en självklar och AKTIV del av servern. Mitt mål är även här på Bahama Mamas att få upp aktiviteten precis som jag lyckats med på Jönssons. Jag vill skapa en trygg, engagerande och professionell verksamhet där både kunder och personal trivs. Några konkreta mål: Arrangera events och aktiviteter med fokus på Bahama Mamas för att skapa intresse och engagemang samt såklart öka Bahama Mamas rykte och omsättning. Förtydliga strukturen i arbetet och skapa tydliga roller och rutiner. Marknadsföra oss både internt på servern och via Discord. Lyfta Bahama Mamas vikt och som något mer än bara en vanlig klubb. Det ska bli en självklar del av serverns invånares livsstil att besöka oss på Bahama Mamas. Jag vill skapa en verksamhet där kundservice, bemötande och laganda står i centrum. Jag kommer även se till så aktiviteten blir bra på Bahama Mamas. Har kännedom om bristerna på den biten och vet hur jag ska lösa det.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara bra. Vardagar: minst 3h om dagen IC. Helger och andra lediga dagar: omkring 6h om dagen. Sen kommer jag alltid finnas tillgänglig i DC för att min verksamhet ska fungera

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka