Antagen Swetap55 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swetap5_

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? poppis042

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015b11070b

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är oftast väldigt aktiv på framförallt helger men också på veckodagar och under lov så är jag också väldigt aktiv om jag inte är t.ex bortrest. men på helger är jag mest aktiv men jag är även akrtiv runt eftermiddag och kväll på vardagar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag är ganska säker på att jag har varit det sedan 7 augusti

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/lfQliXfbQoZYStAX8?invite=cr-MSx5aVosNDI5NjEwMzc1&v=NaN

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att ta hand om allt jobb som inte staffsen hinner med så medans staffsen håller på med större saker så kan servervakterna ta hand om saker som lallare och folk så beter sig dåligt och olämpligt. en servervaakts upp gift är alltså att rp som vanligt fast hålla extra koll på allt som händer so kommer den en lallare och förstör ett scenario så tar servervakten hand om det och fortsätter rpa normalt efter.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bidra till att unive ska bli en bättre server med mindre lallare och mer seriös rp och jag vill hjälpa till och göra skillnad genom att få bort lallare och ha kvar dom som rpar seriöst på servern. jag vill vara servervakt för att hjälpa till med det så om jag är med i ett scenario där folk håller på och lalla och beter sig dåligt då vill jag kunna göra något åt det så det blir så bra rp så möjligt på servern. så jag vill bli servervakt för att få bort lall på servern och kunna hjälpa staffsen med det jobb som dom inte hinner med.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Du kan missbruka dina perms genom att t.ex din pollare dör i en skottlossning och då går du bara fram och återupplivar han istället för att han ska rpa på att han är död det är abuse av att du kan återuppliva. och om du t.ex blir jagad av några så krockar du och har en massa bra grejer på dig och du väljer att lägga gräjerna i din bil och dva den för att behålla allt det är ett exempel på abuse av att du kan dva bilar. sen kan du abuse player id genom att ha den på i t.ex en skottlossning så du ser var dina motståndare är och använder det som en typ av wallhacking för att vinna scenariot det är abuse av player id kommandot. du kan även abusa kick kommandot här är ett exempel på det. det står 4 personer före dig i kö på trygghansa som väntar på att få försäkra och du väljer att kicka alla fyra för att få förtur i kön det är ett exempel på hur du kan abusa kick kommandot. du kan även abusa sv ban kommandot här är ett exempel. du ligger i underlägge i ett scenario och då väljer du att sv bana din motståndare för att få fördel det är abuse av sv ban kommandot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka