Nekad sweprogmers | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368315873/

Ditt Hex-ID: 1100001185259e1 (Hex)

Vad är din discord tagg? Ice_chocolate#4878

Vem var det som bannade dig? akam

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Unspecified

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag eller inte jag utan mina kompisar gjorde en egen dc server som heter halmstad RP och dom tänkte göra en fivem server okså men dom visste typ inte hur man gjorde så den blev inte bra och ägaren e bajs så vill gjätte gjärna komma tillbaka och vet att det inte e okej längtar tbx

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mina kompisar gjorde en egen fivem och dc server och då blev jag delägare för och hjälpa till men servern blev bajs och längtar tbx maser

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det inte en felaktig ban jag gjorde ett stort fel jag kan inte ha en egen server när jag kör på unive

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls från dc servern (har aldrig gjort ett så stort misstag)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sagt åt mina kompisar och mig själv att vi inte skulle göra en egen server när vi kör på unive (vill inte sluta köra på unive)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte göra en egen server när jag kör på unive

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka