Nekad sweprogmers | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah sundström

Vad heter du på discord? ✧The Dark✧#1234

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att ansöka till just medlems skaps ansvarig är att jag vill kunna hjälpa andra fivem spelare att uppnå deras drömmar precis som min innan jag var medlem på unive så var min högsta fivem dröm att bli medlem på unive och kunna köra och utveckla min rp nivå så då vill jag kunna hjälpa andra som har samma fivem dröm alltså att komma in på unive och utöga sin rp nivå. det andra är att jag har mycket extra tid vid datorn när jag inte gör något alltså typ sitter och glor på min bakrundsbild och då skulle jag kunna få maser extra arbete och göra så som läsa folks skriftliga ansöknigar och även ta folks muntliga ansöknigar. det tredje är att när jag hade blivit godkänd på skriftlig så satt jag mig i väntrum till muntlig och då satt jag där först en halv timme och sen lämmna jag för jag var trött så jag gick och la mig och sen dagen efter fick jag vänta 1timme och sen blev jag in dragen så jag vill kunna hjälpa till och se till så det inte händer andra någon mer gång för då när jag har maser extra tid som jag typ alltid har så kommer jag kolla både folks skriftliga och sen kolla om ngn sitter i väntrum till muntlig så dom inte väntar så länge. och då som sagt när jag har maser extra tid så kommer ju det hjälpa mig om jag blir medlems skap ansvarig för då kommer jag alltid kolla ansökningar och om ngn väntar på muntlig så då sitter jag inte bara och inte göra någonting. och så är jag lika snäll mot alla beroende på hudfärg, sjukdom, hår färg ålder osv och det är väldigt viktigt som medlems skaps ansvarig och visar respekt mot alla även med olika hudfärg, sjukdom, hår färg ålder osv och även om dom inte vill ha respekt mot mig så kommer jag ha det mot dom. och så är jag väldigt lugn och lyssnar alltid på alla. och om ngn inte hörde vad jag sa för regel eller något annat så säger jag det bara igen istället för och bli arg på personen. och så har jag varit medlems skaps ansvarig på en annan server och det var rätt så roligt och då tänkte jag varför inte söka till medlems skaps ansvarig på unive. och så kan jag själv alla regler och vad som är rätt och fel och det är viktigt om man ska va medlems skaps ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska välja just mig för att jag är väldigt aktiv ungefär 9-10 timmar om dagen. jag behandlar alla lika även med olika hudfärg, sjukdom, hår färg ålder osv och behandlar alla med respekt även om dom inte har respekt mot mig. och eftersom jag är aktiv så pass mycket så kommer jag kunna svara på väldigt många skriftliga ansöknigar och även ta många muntliga. och så kommer folk få vänta max 15min på skriftlig och på muntlig då jag kommer vara väldigt aktiv. och så kan jag alla regler och vad som är rätt och fel och det är riktigt viktigt och kunna som medlems skaps ansvarig. och så göra jag aldrig några duma val eller beslut och då så kommer jag va nogrann. och så ser jag att vissa som gör skriftlig ansökan nu blir godkända bara dom skriver 1-3rader och det tycker jag är för lite för då kanske dom inte kan grundregler heller och då godkända man dom i onödan och det kommer inte hända om jag blir medlems skaps ansvarig. och så nekar jag ju självklart om dom skrivit för lite. och så tycker jag medlems skaps ansvarig är viktigt att man sköter rätt och det kommer jag göra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta alla med samma respekt även om dom har olika hudfärg, sjukdom, hår färg ålder osv. och så ska man vara lika snäll mot alla även om dom har olika hudfärg, sjukdom, hår färg ålder osv. och så kommer jag vara lugn och inte vara arg och otrvelig mot dom jag tar intervju med. och så ska jag behandla andra så jag vill att jag ska bli behandlad. och sen ska man alltid säga lycka till ibörjan och lycka till nästa gång på slutet om dom blir nekade och ha en fortsatt bra dag.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? rp nivån blir högre då mer folk kan ha medlems jobb och mer arbetare på varje jobb. mer medlemar på servern. en medlem kommer in i en ny värld med mer tillgångar till mer saker.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker att en medlem på unive måste kunna alla grundregler och dom måste veta vad som är rätt och vad som är fel. och så ska dom inte sätta sig i support väntrum för minsta lilla sak.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? kolla så inga sitter i väntar på muntlig intervju och så ingen väntar på svar på sin skriftliga ansökan. och så måste man vara aktiv som medlems skap ansvarig och man måste vara nogrann och tänka om man ska neka eller godkänna och så måste man verkligen läsa igenom och inte bara kolla på mängden av hur mycket text det är.

Hur ser din aktivitetet ut? varje dag och nu på lovet blir det 9-10 timmar om dagen men när det inte är lov så blir det ju skola och så här ser mitt schema ut måndag 8.00-15.30 tisdag 8.00-15.30 onsdag 8.00-13.00 torsdag 8.00-15.30 fredag 8.00-15.30 helger typ hela dagarna men sen så kommer jag ju kunna kolla ansöknigar på mina raster på mobilen

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej. jag kör bara på unive roleplay

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nja inte direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka