Accepterad sweolsson13 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweolsson13

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
3
Länk till din steam profil: inte bannad ingame.

Ditt Hex-ID: inte bannad ingame.

Vad är din discord tagg? sweolsson13

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-27 132739.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag betedde mig dåligt efter att hon dragit in min medlems roll då jag egentligen inte skulle ha den då mitt konto inte var tillräckligt gammalt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag betedde mig dåligt i mot Emilia efter att hon dragit in min medlems roll genom att skriva och fråga ifall hon och en annan staff "Avve" var ett par. Vilket var riktigt oförskämt utav mig och absolut inget som jag hade med saken att göra!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel! Jag skulle uppfört mig bättre och bara tagit att mitt konto inte var tillräckligt gammalt för att vara medlem på servern. Jag ber hemskt mycket om ursäkt för det jag sa, det var absolut inte passande och skall aldrig hända att jag uppför mig såhär i mot någon annan på servern igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad här tidigare och detta är min första ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle accepterat att mitt konto inte var tillräckligt gammalt och att jag var tvungen att vänta tills jag skulle få söka till medlem igen. Jag skulle också undvikt att ens ifrågasatt henne mer efter att jag redan fått mitt svar på varför min medlem vart indragen. Sen skulle jag ha haft en mycket bättre ton i mot henne när jag skrev med henne på discord!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste verkligen tänka på vad jag säger till folk och vad det jag säger kan betyda för dom. Och att inte ifrågasätta staffsen när dom redan gjort sitt beslut då dom är så pass högt uppsatta utav en anledning och att dom nog gör det rätta valet när dom väl gör ett!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka