Nekad sweolsson13 | Ban Överklagan [Barbiee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweolsson13

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: steam:110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? sweolsson13

Vem var det som bannade dig? xbarbiee

Bild på banmeddelande: image (5).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade med en grabb som var död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kompis till mig vart nedskjuten, jag springer och hämtar honom och ska köra honom till sjukhuset, jag frågar då honom hur han dog för folk brukar kunna prata en stund efter dom dött. Sen märkte jag att han inte kunde prata och svarade i ooc så jag slutade prata med honom. Sen efter jag lämna honom på sjukan vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt, man kunde tydligen inte prata med folk som inte ligger på sidan i typ fosterställning eller vad de kallas Eller så kryper de runt Deras karaktär gör en emote där den håller för magen och rör sig. Som staffen förklarade för mig. Jag trodde jag kunde prata med honom då men han var tydligen helt död vilket jag märkte efter första frågan jag ställde honom och därefter slutade jag prata med honom. Mitt fel, missförstod att jag inte kunde snacka med honom där och då, nytt script som jag inte riktigt förstod förens nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare, spelat här i många år och tagit lärdom av dom avstängningarna annars hade jag nog inte varit här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika att ens sagt något till honom överhuvudtaget!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte prata med folk som inte ligger på sidan i typ fosterställning eller vad de kallas Eller så kryper de runt Deras karaktär gör en emote där den håller för magen och rör sig. Som jag fick förklarat för mig, ska verkligen tänka på när man kan prata med dom så jag inte råkar göra om detta!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka