Antagen sweolsson13 | Ansökan till Staff [LUDDE & 320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweolsson13

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Olsson

Ditt discordnamn: sweolsson13

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2005

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag vet hur man agerar som staff! Jag är en riktig mogen och respektfull kille, jag kommer att förhindra regelbrott innan dom sker. Jag kommer att vara extremt aktiv och verkligen visa att jag finns för spelarna och servern. Jag har många timmar inom rp på fivem så jag kan alla reglerna utantill och kommer ha det enkelt att förklara för nya spelar vad regeln innebär och hur man undviker att bryta mot dom. Jag kommer verkligen fokusera på servern ifall jag blir staff då jag verkligen vill se servern komma ännu längre än vad den redan har kommit hittills!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att mellan visa gäng och kriminella spelar så brukar det oftast inte fungera med kidnappningar och hur dom agerar mot deras motpartner i scenarion. Jag tycker att dom spelar för endast ett mål i sin rp och fokuserar inte på att göra rolig scenarion med deras motpartner i ett krig och kör bara skjuta, kidnappa osv varje dag. Tycker det är riktigt sorligt att se då det finns så mycket mer scenarion man kan göra på servern och hoppas verkligen jag kan försöka inspirera spelarna till att inte vara rädda för att testa något nytt!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska finnas för dom när dom väl vill försöka experimentera i sina scenarion där vi kan hjälpa dom på saker dom kan göra och saker dom inte får göra för att bryta mot regler osv. Och verkligen visa uppmärksamhet för dessa spelar som gör detta så fler ser och kommer vilja göra samma sak.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt är enkelt man gör inget idiotiskt som skulle vara korrupt! Du är trevlig och kommunicerar med spelarna samt dom andra i staff teamet. Det är ytterst viktigt att man agerar professionellt som staff då många spelare ser upp till oss och verkligen litar på oss.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att byta ut mina timmar som jag rollspelar till staff timmar. Dom timmarna jag brukar vara inne och rollspela är efter jag slutat skolan fram tills jag har träning sen efter träning spelar jag lite till innan jag går och lägger mig så drygt 6-8 timmar staff timmar kommer det bli och ibland kanske jag går in och rollspelar i någon timme men det kommer naturligtvis inte ske varje dag. Sen får jag informera ifall jag ska iväg och inte kan komma in någon dag.

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 månader tror jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på flera mindre servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att ta i mot fler arbetsområden än valt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka