Accepterad sweicons | Medlem ansökning [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emillie

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Léon

Vad är ditt discord namn? Léon#2843

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noel Siljelid, och han har vuxit upp i Somalia där han har genomlevt svåra år under sin uppväxt. När han fyllde 20 år blev han tvungen att flytta till Sverige eftersom hans pappa hade hamnat i problem med farliga personer. Nu står Noel inför utmaningen att bygga upp sitt liv utan några pengar alls, samtidigt som han strävar efter att kunna hjälpa sin familj i Somalia. Mustafa är oftast lite nedstämd, men om något minsta lilla händer honom kan han få utbrott på grund av den ständiga oro han känner för sin familj och känslan av att ha övergett dem.

Trots att han bär på dessa tunga tankar, är Noel sällan våldsam eftersom han är medveten om att han inte har råd att hamna i trubbel och inte heller kan riskera att förlora sitt jobb och hamna i fängelse. Hans intressen inkluderar att köra bil, spela paintball och sitt arbete. Han är anställd som reporter på stadens nyhetsbyrå, och det är hans heltidsjobb. På sin fritid arbetar han ibland i gruvan för att förtjäna extra pengar.

Mustafa spenderar ofta sina pengar på sina bilar, men han skickar även ibland pengar till sin familj som är i behov av hjälp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ett starkt engagemang för seriös rollspel (RP) och strävar efter att skapa en engagerande spelupplevelse för mig själv och mina vänner. Med en brist på tidigare medlemskap i andra serverar är jag entusiastisk över att bli en del av detta community. Mitt främsta mål, om jag blir antagen som medlem, är att se till att alla som spelar RP med mig har roligt och får en minnesvärd upplevelse.

Jag tror på att föra in seriösa och trovärdiga element i mitt RP. Jag är övertygad om att genom att bidra med en realistisk och trovärdig karaktär, samt att interagera på ett ansvarsfullt sätt med andra spelare, kan vi skapa en spännande och fängslande spelvärld. Jag strävar efter att hålla mig till reglerna och riktlinjerna för servern för att upprätthålla en positiv och respektfull atmosfär.

För att främja en seriös RP-upplevelse kan jag också hjälpa till att organisera evenemang och aktiviteter som involverar andra medlemmar. Det kan vara allt från spännande berättelser och uppdrag till sociala sammankomster där vi kan bygga starka RP-relationer och samarbeta.

Jag är medveten om att det kan finnas olika spelstilar och preferenser inom RP-communityt, och jag är alltid öppen för att anpassa mig och samarbeta med andra för att skapa en dynamisk och varierad spelvärld. Jag tror på att främja en inkluderande och välkomnande miljö där alla kan känna sig bekväma och ha kul.

Sammanfattningsvis ser jag fram emot att bli medlem på servern och bidra till en seriös RP-upplevelse. Jag är redo att ge mitt bästa för att skapa en engagerande och underhållande spelvärld där alla kan trivas och njuta av sitt RP-spelande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela som i verkligheten att t.ex hjälpa nån ifall dom behöver och att inte spela för pengarna/kläder/maktens skull utan för rollspelets skull så alla har det kul och så realistiskt som möjligt

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en vän till mig som redan spelade på servern. När jag såg min kompis spela och uppleva så mycket kul på Unive blev jag nyfiken och ville prova själv. Jag frågade min vän vad servern hette och han berättade för mig namnet. För att få en bättre förståelse för vad Unive handlade om och hur det var att spela där, började jag leta efter videor och klipp på YouTube som handlade om servern. Jag ville se hur spelupplevelsen såg ut och få en känsla för atmosfären och de olika aktiviteterna som erbjöds. Efter att ha tittat på några videor blev jag mer och mer intresserad och bestämde mig för att ge det en chans. När jag först loggade in på Unive blev jag glatt överraskad. Gemenskapen var välkomnande och vänlig, och det fanns en mängd olika RP-möjligheter och aktiviteter att utforska. Jag blev snabbt involverad i olika berättelser och interaktioner med andra spelare, och jag insåg att Unive erbjöd en spännande och dynamisk spelvärld.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka