Nekad Oscarlindskogtokt | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar lindskog tokt

Vad är ditt discord namn? lilyoungoscar1111

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Cornelius forsberg 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stilig, Bra attityd och Skicklig förare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Cornelius forberg växte upp i en liten by som heter rinkeby med en fattig familj. Han hadde 1 syskon som heter Henry, mamma som heter Josefin och en pappa som heter Alfred. Där handlade det bara om kriminella saker. Leo var också kriminell då men han har velat starta ett nytt liv där han kan leva som en riktig man men man får se hur det blir. Hans dröm är att bli en advokat eller vara en rik affärsman.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett engagerat och seriöst rollspel där jag alltid strävar efter att skapa trovärdiga och intressanta scenarion, både för mig själv och andra spelare. Jag är flexibel i mitt rollspel och kan anpassa mig till olika roller och situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär för mig att jag inte alltid sätter min egen karaktärs framgång i första rummet, utan istället fokuserar på att skapa ett bra och trovärdigt RP för alla inblandade. I vissa scenarier betyder det att jag låter min karaktär förlora, bli gripen, skadad eller hamna i underläge, om det leder till ett bättre, mer engagerande och realistiskt rollspel för motparten och helheten. Jag ser RP som ett samarbete snarare än en tävling, och jag tycker det är viktigt att bidra till en dynamisk spelvärld där varje interaktion kan föra berättelsen framåt, även om det inte alltid gynnar min egen rollfigur.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har vid ett tillfälle brutit mot reglerna, och det var i början av mitt RP-spelande när jag fortfarande höll på att lära mig hur allting fungerade. Jag agerade då utan att fullt ut förstå konsekvenserna, vilket ledde till att jag blev varnad av personalen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random death match, det är att man dödar någon utan ett grundläggande scenario. cop bait, Man försöker att få polisens uppmärksamhet. fear rp, man ska reagera som om det skulle vara på riktigt alltså om någon kommer och rånar dig så ska du reagera som på riktigt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan stamma med min röst ibland, Jag är på varanan vecka för min morsa och farsa är skilda så och jag kan bara spela hos farsan men jag försöker varea på så mycket jag kan.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka