Nekad sweicons | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emillie

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131499203/

Ditt Hex-ID: 110000145cf9ac3

Vad är din discord tagg? Léon#2843

Vem var det som bannade dig? Siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En möjlig anledning till att staffs bannade mig från servern kan vara på grund av ett fall av streamsniping och ett störande beteende mot en streamer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad för streamsniping var jag omedveten om att det var en streamer och hade inga avsikter att störa eller skada dem. Jag var involverad i en stridssituation med flera spelare, där jag sköt och krigade för att överleva och försvara mig själv. I striden kan det ha hänt att jag oavsiktligt eliminerade streamern som var en del av striden. Detta var INTE MENINGEN och utan några förhandsplanerade avsikter att rikta in mig mot streamern eller utnyttja deras position eller information. Trots att dödandet av streamern var oavsiktligt och slumpmässigt, kan det ha uppstått en missförståndssituation där serverns personal misstolkade mina handlingar som streamsniping. Som ett resultat blev jag bannad från servern innan jag hade möjlighet att förklara eller klargöra situationen. Efter att du oavsiktligt streamsnipade och dödade streamern, insåg jag snabbt att jag hade brutit mot serverns regler och riktlinjer. Jag insåg att mitt beteende var oacceptabelt och inte i linje med en positiv spel gemenskap. Jag hade ingen tid att förklara för staffs vad som hände eftersom staffsen bara bannade mig, från Fivem och Discord på direkten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I detta scenario blev jag både felaktigt bannad från servern och delvis mitt fel, det fanns en rad faktorer som ledde till den felaktiga bannen, inklusive: Missförstånd och snabbt beslut utan undersökning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte, jag tror det var att jag snodde någons bil. OBS detta hände för länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta scenario finns det flera sätt som jag hade kunnat agera annorlunda för att undvika problematiskt beteende och en potentiell ban som till exempel att inte döda någon direkt, istället hade jag kunnat gå fram till dem och förhandlat sedan gått vidare till nästa steg. Som sagt visste jag inte att det var en streamer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Både ja och nej eftersom jag hade vapen och bara sköt vilket leder till fail rp. Men jag visste inte att det var en streamer så därför tycker jag ändå inte det var mitt fel. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer absolut aldrig göra om det!. Vill jätte gärna kunna spela på eran server igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka