Accepterad Denfullatigern | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199851844640/

Ditt Hex-ID: steam:110000170bf3420

Vad är din discord tagg? Denfullatigern

Vem var det som bannade dig? axy (Inte staff längre)

Bild på banmeddelande: sp.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet faktist inte riktigt varför då den är felaktig för jag skickade ba en bild till min vän sen så fick ja ban för han screensharade bilden en vecka senare typ

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det som hände var att jag hade stängt av och gått och lagt mig, sen så när ja vaknar ser ja att raxy skickat att jag blivit bannad för spoofing för att min vän som är bannad screensharat en bild från krim dcn jag skickat för att jag var glad att jag köpt kriminell roll

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför bannen ser allvarlig ut, men jag vill förklara att det hela bygger på ett missförstånd. Jag skickade en bild från kriminella Discord servern till en vän, men det var bara för att visa att jag hade köpt en kriminell roll där – inget mer. Det var inte för att sprida innehållet, promota servern eller delta i något som bryter mot reglerna på Unive.

Min vän valde sedan att screensharea det jag skickade, utan mitt godkännande, vilket tyvärr gjorde att det såg mycket värre ut än det faktiskt var. Jag har aldrig spoofat, aldrig försökt kringgå systemet, och har inte haft några onda avsikter med det jag gjorde.

Jag inser att det var dumt att ens skicka bilden, och det är något jag ångrar. Jag ber därför om en andra chans och hoppas att ni kan omvärdera beslutet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång av anticheatet som var felaktig som ja blev unbannad av 320 från och en gång av rozii för pwg 2 typ men kommer inte riktigt ihåg vrf för att de va ba en dags ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha skickat bilden från den kriminella Discorden, även om det bara var för att visa att jag köpt en roll. Jag inser nu att även privata meddelanden kan spridas vidare och misstolkas, särskilt när det handlar om något som strider mot reglerna.

Istället hade jag kunnat låta bli att skicka något alls, eller bara nämna det i samtal utan att visa bevis. Jag borde också varit mer försiktig med vad jag delar och tänka längre fram om hur det kan påverka mig och andra. Det är något jag tar med mig framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut. Den här bannen har fått mig att inse hur viktigt det är att tänka efter innan jag delar något, även i privata samtal. Jag har lärt mig att även om jag själv inte hade dåliga avsikter, så kan andra tolka det på ett helt annat sätt – och att mitt beteende ändå får konsekvenser.

Jag har också lärt mig att det jag gör utanför servern, som att skicka en bild från en annan Discord, fortfarande kan påverka hur staff ser på mig. Framöver kommer jag vara mycket mer försiktig, ta ansvar för vad jag delar, och undvika allt som ens kan uppfattas som regelbrott. Jag vill verkligen visa att jag tar detta seriöst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår detta

Vill också väldigt mycket komma tillbaka och det är skit trist att få perma ban felaktig, framförallt nu när det är sommarlov och man kan gibba mycket lixsom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka