Accepterad sweicon | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweicon

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131499203/

Ditt Hex-ID: Steam:110000145cf9ac3

Vad är din discord tagg? Bananerihuvudet

Vem var det som bannade dig? Sp0ky_

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-05 142726.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig eftersom jag råkade ge olämpliga nycklar till min vän, som var döpta med ett olämpligt ord (N-ordet), istället råka jag ge nycklarna till en staffmedlem istället för min vän. Det var verkligen inte min mening att sprida något kränkande, men jag förstår att det kan ha sett väldigt illa ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad hade jag fått några nycklar från en person som jag inte kände. Nycklarna var döpta på ett väldigt opassande sätt. Jag tänkte visa dem för min vän, men råkade istället ge dem till en staffmedlem som flög över mig vid tillfället. Det var då staffen reagerade och jag banna mig kort därefter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ett misstag och skickade nycklarna till fel person. Även om jag inte menade något illa med det, jag förstår att det såg dåligt ut och att det bryter mot serverreglerna. Jag borde ha varit mer försiktig med vad jag fick och vem jag skickade det till, så jag tar på mig ansvaret för mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det här är runt tredje gången jag blivit bannad på servern. Runt 3 felaktiga tidigare bans, och denna nu som var av mitt misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha dubbelkollat vad jag skickade och till vem och istället ta beslutet att antingen skicka in en report om nycklarna eller droppat av dem någon säkerstans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har lärt mig att vara mycket mer uppmärksam på vad jag ger till andra., även att jag ser till så jag ser till så jag ger saker till rätt person Jag kommer definitivt vara försiktigare i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka