Nekad Furziondope | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Furziondope

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/furzsibre

Ditt Hex-ID: 11000014464b2ac

Vad är din discord tagg? furzsiondope

Vem var det som bannade dig? happyx

Bild på banmeddelande: image (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff banna mig för att jag skickade en olämplig GIF till HappyX. Det var verkligen omoget och dumt av mig. Jag tänkte inte på hur det kunde uppfattas, och nu förstår jag att det var störande och inte okej. Jag borde ha tänkt på reglerna och hur jag behandlar andra innan jag skickade något sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände just innan jag blev bannad var att jag skickade en olämplig gif som var emot happyx detta var för ett halvårsedan och har lärt mig av mitt misstag detta kommer inte ske igen samt har jag aldrig rpat på nån annan server än på unive och wombat och jag kan lätt säga att unive är den bästa utan tvekan kommer aldrig rpa på nån annan server, jag har spelat på unive sedan 2022 jag och detta är den roligaste och bästa five m servern som jag någonsin skådat. jag ångrar verkligen vad jag gjorde det var två av mina vänner som hätsade upp mig till att göra det men som sagt har lärt mig av mitt misstag och detta kommer absolut inte ske igen jag ber om så hemskt mycket om ursäkt till happyx, fattar om det tog på dig och vill vill inget illa. det var riktigt illa av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte en felaktig ban utan det var en helt korrekt ban av happyx som bannade mig då jag skickade en olämplig gif som var menat mot han säger det igen ångrar mig grovt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .ja jag har blivit bannad här tidigare och jag har tagit lärdom av alla mina tidigare banns, det kommer jag absolut göra med denna ban oxå

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag egentligen inte behövde lägga mig i alls. Jag hade kunnat låta dem som var en del av konversationen fortsätta prata med varandra utan att jag blandade mig i, vilket visade sig vara väldigt onödigt och inte skickat ett olämplig gif.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter min ban har jag lärt mig mycket. Jag fattar nu att jag verkligen måste tänka på vad jag gör innan jag gör det, som när jag skickade det där GIF:et – det var bara onödigt. Jag har också lärt mig att stå emot grupptryck och inte göra saker bara för att andra säger det. Det har varit en lärdom att vara mer ansvarsfull och tänka på konsekvenserna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka