Accepterad sweicon | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweicon

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447102889/

Ditt Hex-ID: steam:1100001589f55a9

Vad är din discord tagg? swezzel

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är faktiskt osäker på varför jag blev bannad. Enligt information jag fick från Philip320 på Discord har jag varit anticheat-bannad sedan januari, men jag upptäckte det först idag. Jag har inte använt något som skulle kunna trigga anticheatet och vet helt ärligt inte varför jag är bannad, först idag kunde jag connecta till servern men jag var fast i loadingscreen förevigt, sen testade jag några timmar senare och då vart jag bannad..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Eftersom jag inte märkte att jag blev bannad då det hände, kan jag tyvärr inte säga exakt vad jag gjorde just då. utan upptäckte bannen nu långt efteråt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban eftersom jag inte gjort något som strider mot reglerna eller fuskat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare , totalt tre gånger innan detta tillfälle. De tidigare gångerna upplevde jag som felaktiga, eller där det varit oklart.

I min senaste ban var det mitt eget misstag, vilket jag erkänner helt. Jag har verkligen skärpt till mig efter det som hände , speciellt efter samtalet med Sp0ky_, och förstår nu att även ett "misstag" kan uppfattas som kränkande och oacceptabelt. Jag uppskattar verkligen att jag fick en andra chans den gången, och det har hjälpt mig att verkligen förstå allvaret. <33

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag inte visste att jag blivit bannad förrän flera månader senare, är det svårt att säga exakt vad jag kunde gjort annorlunda just då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Jag har lärt mig att ta ansvarr och även kommunicera tydligare med folk!!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka