Nekad Sweezy | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nipplan.

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad ska gänget heta? Top Shottaz (smeknamn TS)

Vad är ditt discord namn? official_sweezy

Ditt födelsedatum: 20 Januari 2010

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Ja jag har varit med i två MC gäng men ej så länge Men sedan var jag med i Top Shottaz för ca 1 år sedan och det gänget var min stil så jag tänkte försöka starta upp det igen.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? Jag kommer starta upp det själv och sedan skriva runt lite och kolla vilka som vill vara med. Min dc tag @official_sweezy

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Ja jag som ska starta är krim.

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Vi kommer satsa på Street då det är det jag var mest bekväm i och stannade i längst.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag har erfarenhet inom gäng även varit högt uppsatt i gamla Top Shottaz och har bra koll på servern och hur man hanterar ett gäng. Jag ska även kicka folk som lallar, inte få massa gängvarningar och göra rätt helt enkelt. Jag vill skapa ett bra gäng som är respekterat och inte bara kallas lall osv. Jag ska ta bra hand om medlemarna och gänget och sköta reglerna inom gäng RP.

Vad är din vision med gänget? Min vision är att satsa mycket på vapen och droger, skaffa allianser och få mycket respekt. Jag vill även att vi ska vara ett gäng som ej är skottkåta och bara söker oss till skit. Vi ska ligga under radarn för polisen, inte så många krig och kanske skaffa någon allians. Vi ska även vara ett stabilt gäng i med bra boss bra vice boss osv. Vi ska heller inte bara ta in massa folk för att bli större utan att man måste kanske göra oss någon tjänst, lära känna oss osv och inte bara bli hängis i en vecka och sedan blir man med i gänget därför att vi vill vara stora (många folk).

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Vi kommer bidra med en bra Gäng RP och ej bara massa skott och krig utan försöka hålla oss under radarn så det blir bra RP och inte nå 100k or die. Vi ska även hålla oss till alla regler. vi ska helt enkelt ej bli ett skit gäng med massa krig utan bara bli ett respekerat gäng på servern.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka