Ange ditt födelsedatum: 6 September 2007
Vad heter du på discord? SweExit#9894
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? ganska många
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? typ 8
Hur ofta kommer du vara inne? ganska ofta
Vad heter du? Ludwig/fivem Erik carlsson
Hur gammal är du? 14/ fivem 22
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? jag har alltid viljat bli brandman sen jag var liten o lite sånna saker
Varför ska du bli brandman? jag har velat sen när jag va liten släcka bränder jag har velat hjälpa andra personer
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? har ju aldrig varit de och vill bli de så jäkla mycket träffa nya personer
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? du ska göra som ledaren säger i radion man ska inte lalla i radion
jag ska lyssna sen få veta det jag ska göra
Du får larm om brand, vad gör du då? jag ska ta på mig klärderna kolla om att allt jag behöver sen hoppar jag in
i bilen
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? jag ska kontrolera dom som är med i trafikolyckan
sen ska gå kolla pulsen hur dom mår hur många de är iden kalla på amulans och mot de hollet
Har du några andra frågor? nej har typ inga andra frågor
Vad heter du på discord? SweExit#9894
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? typ 8
Hur ofta kommer du vara inne? ganska ofta
Vad heter du? Ludwig/fivem Erik carlsson
Hur gammal är du? 14/ fivem 22
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? jag har alltid viljat bli brandman sen jag var liten o lite sånna saker
Varför ska du bli brandman? jag har velat sen när jag va liten släcka bränder jag har velat hjälpa andra personer
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? har ju aldrig varit de och vill bli de så jäkla mycket träffa nya personer
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? du ska göra som ledaren säger i radion man ska inte lalla i radion
jag ska lyssna sen få veta det jag ska göra
Du får larm om brand, vad gör du då? jag ska ta på mig klärderna kolla om att allt jag behöver sen hoppar jag in
i bilen
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? jag ska kontrolera dom som är med i trafikolyckan
sen ska gå kolla pulsen hur dom mår hur många de är iden kalla på amulans och mot de hollet
Har du några andra frågor? nej har typ inga andra frågor