Accepterad swedishfisch | Medlem ansökning [Breezy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? Swedishfisch

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof Kristensson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Omtäksam, Träningsvilja

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans namn är Olof Kristensson och han är 25 år gammal. Olofs mamma dog tragiskt i en tragisk incident genom gängkriminalitet när han var ung, som ändrade på Olof helt. Uppvuxen i en ort där brottslighet var vanligt, blev han tidigt medveten om de äldre som kommer att fråga honom till att bli kriminell. Trots att de händer har Olof har alltid göra skillnad på ett bra sätt. Detta ledde till att han bestämde sig för att följa i sin mammas fotspår och bli en del av poliskåren. Olof bär med sig en blandning av sorg och ilska över sin mammas förlust, men samtidigt vill han göra skillnad. Han är bra driven grabb som bara vill bra för alla och en vilja att bekämpa brottslighet för att skydda andra från att gå igenom det samma som han och hans familj gjorde. Förutom att han älskar att jobba med brott och lösa problem har Olof ett stort intresse för träning och fysisk aktivitet. Han ser träningen som ett sätt att hålla sig fokuserad och stark både mentalt och fysiskt i sitt arbete som blivande polis. Dessutom älskar han kriminalhistorier och polisarbete. Han spenderar ofta sin fritid med att läsa om olika fall och taktiker för att bli en bättre polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa en karaktär och spela en roll som hjälper till i RPn här på Unive. Kunna spela en bra RP då alla har kul och spela på ett rättvist sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man spelar så de andra kan vinna också. I ett rån t.ex då ska vi inte dra upp 3 Helikoptrar och spikmattor överallt så vi ska stoppa rånarna. Istället kan ge de en chans o vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har spelat på Unive längre tillbaka men ja kommer inte ihåg så mycke men jag har lärt mig mycket av mina tidigare bans

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? C-Log Man får inte lämna i ett scenario. Man får inte skifta på sin roll genom att bli polis om man har varit kriminell på den rollen. NLR- Du får inte komma ihåg saker efter du dött. Fear RP- När någon håller vapen mot dig eller något så måste du realistisk göra som du är rädd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka