Accepterad Mickan | Medlem ansökning [Breezy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mickan

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Mico

Vad är ditt discord namn? micothebuilder

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anton Anderson 36 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Engagerad, Glad, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Anton Andersson! Anton hade en tuff uppväxt i en stadsdel i Malmö som heter Rosengård. Det är en kriminellt drabbad stadsdel då det sker skottlossningar, kidnappningar och drogförsäljningar väldigt ofta. Antons uppväxt var tuff då hans pappa Fredrik var alkolist och misshandlade både honom och hans mamma Tova väldigt ofta. Det skar igenom Antons hjärta att höra hans mammas skrik när hon blev slagen. Antons familj var väldigt fattiga. Dom hade ingen bil eller cykel så Anton var tvungen att gå och sno cyklar. Antons favoritsport är fotboll och han hade tur som bodde nära en grusplan. Han brukade spela fotboll där med sina kompisar och framför allt hans bästa vän Gabriel, och det fick honom att glömma bort vad som hände i lägenheten för stunden. I hela Antons liv har han varit intresserad av bilar och motorer. Hans dröm är att arbeta med någonting som har med det att göra som till exempel bilmekaniker eller bil försäljare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra, mogen och seriös RP. Jag vill försöka utveckla servern och göra den bättre så alla kan ha så kul som möjligt när man spelar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte enbart ska spela för att vinna utan man ska spela så att det blir så roligt som möjligt för båda parterna. Sålänge båda parterna har roligt så skulle jag säga att alla är vinnare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, använder sitt bil som vapen. RDM, dödar/skadar någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit medlem för ett par år sedan, fick indraget för inaktivitet men nu är jag sugen på att börja spela igen!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka