Ej Antagen swedish_fish123 | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisas

Vad heter du i verkligheten? Oliver

Vad är ditt användarnamn på discord? swedish_fish123

Ange ditt födelsedatum: 13 November 2007

När fick du medlemskap på Unive? 6 oktober 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har ej tidigare erfarenheter, men jag kan mycket om just det ansvaret.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt mål är att utveckla Marja Lisas till inbjudande plats där både kunder och medarbetare trivs. Genom att skapa en positiv atmosfär och en stark gemenskap vill jag att människor ser det som en mötesplats fylld med glädje. Detta kommer i sin tur att bidra till fler besökare och stärka vår buissness. Jag strävar efter att bygga ett team av motiverade medarbetare som känner sig uppskattade och bra på det jobbet. Det kommer leda till en bättre service och ökad trivsel. På så sätt skapar vi en hållbar och bra verksamhet där både kunder och anställda känner sig välkomna.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara aktiv varje dag och även kolla så mina arbetare är aktiva. det gör så att Marja lisas kommer att vara ett bra jobb som många söker till.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka