Accepterad swedish_fish123 | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571231832/

Ditt Hex-ID: 110000160056458

Vad är din discord tagg? swedish_fish123

Vem var det som bannade dig? Meningen (Han är ej staff/helper längre)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-19 175303.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffs valde att banna mig på geund av att jag droppade mitt vapen under ett scenario. Jag råkade missklicka, men jag fattar att jag absolut aldrig ska gå in i mitt inventory när jag har handbojor på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min bil och drog till en butik för att köpa kontrakt. Polisen börjar fråga dumma frågor i butiken och jag vill ej svara. Så jag åker iväg från butiken och de jagar mig. De pittar mig så min bil går sönder och riktar på mig. Jag hoppar ut och blir gripen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt mitt fel och jag inser nu hur dumt det var av mig att gå in i mitt inventory medans jag hade handbojor på mig. Jag vill verkligen be om ursäkt för det jag gjorde och det kommer aldrig att ske igen. Min plan var aldrig att bryta mot reglerna eller att förstöra scenariot för andra. Jag är otroligt ledsen för det som hände och jag kan lova att det aldrig kommer att ske igen.
Efter att jag gjort detta så har jag läst igenom alla regler igen och säkerställa så att jag inte kommer att bryta fler regelbrott på Unive igen. Jag fattar er helt och hållet om ni inte vill ge mig en ny chans, men jag skulle uppskatta det väldigt mycket och vilja kunna visa att jag verkligen klarar av att RPa på ett bra sätt. Jag kommer att göra allt för att visa att jag tar detta på största allvar och att jag kan följa reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig från alla tidigare bans och har inte upprepat det igen, det har jag lärt mig från nu och det kommer aldrig att ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag tänker tillbaka så hade jag kunnat gjort det på ett helt annat sätt. Istället för att gå in i mitt inventory borde jag ha hållit mig till reglerna på Unive och tänkt på att det kunde påverka RPn för andra och inte endast mig. Jag försår att det inte endast förstör för mig även så förstör för de spelarna som spelar på Unive. Jag är otroligt ledsen för det jag gjorde och är fast bestämd för att det inte ska ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Av detta har jag lärt mig att jag aldrig ska gå in i mitt inventory när jag har handbojor även så har jag lärt mig att jag ska vara uppmärksam med reglerna och inte endast tänker vad som passar för mig även för det andra som är runt omkring i min omgivning. . Jag har också insett att jag ska föredra RPn först och att alltid tänka på vad jag kan göra så att andra inte får en dålig upplevelse av Unive. Jag har tagit detta otroligt seriöst och är fast besluten att inte upprepa samma misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka