Accepterad swedish_fish123 | Ban Överklagan [nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571231832/

Ditt Hex-ID: 110000160056458

Vad är din discord tagg? swedish_fish123

Vem var det som bannade dig? nekkan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-28 181606.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staff valde att banna mig på grund av att jag, av misstag, loggade en krycka. Jag var väldigt trött vid tillfället och visste inte direkt vad jag gjorde. Jag förstår nu att det var ett misstag och att jag aldrig ska göra om det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog och blev tagen till krim sjukan. Jag var otroligt trött den dagen då jag hade 2 olika prov. Så jag visste inte vad jag gjorde. Jag valde att logga för kryckan och är jätte ledsen för det jag gjorde. Jag är medveten om vad jag gjort och det kommer inte att ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel och jag tar det här på fullaste allvar. Jag loggade för krycka för att få fördel i ett scenario. Som gjorde att jag bryter mot serverns regler på ett grovt sätt. Jag är jätte ledsen för det jag gjort och är fullt medveten om att detta var mitt fel. Jag kan lova att jag aldrig kommer att göra detta igen och kommer att ta ansvar för allt jag gör även om jag är trött eller har haft en dålig dag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vissa tidigare. Men jag har vart fullt medveten om det jag gjort varje gång och det har inte skett igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit ansvar och inte loggat för kryckan. Det gjorde så jag fick en fördel. Jag vet att jag aldrig kommer att kunna ta genväg för att få det lättar för mig själv. Jag har tänkt igenom detta väldigt mycket och tänkt på att det är helg nu. Jag vill ändå få lira me gubbarna på helgen. Så jag skulle uppskatta det otroligt mycket om jag fick en unban och få gibba lite me polarna denna helg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man aldrig kan ta genvägar på Unive. För att få en fördel. Det jag gjorde var att försöka att skippa en krycka genom en bugg på ett sätt som är fel. Jag kommer aldrig göra detta igen och är fullt medveten om att det jag gjorde var fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka