Accepterad SWEDEper | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEDEper

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? SWEDEper

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär är en laid back gambler/ han gamblar inte bara på cassinos utan även vad som gäller hans liv, han tror på det mesta folk säger och går in i komversationer med ett öppet hjärta så länge som den andra personen är trevlig och beter sig som en "civilicerad" människa. Han kommer vara född år 1993, hans intresse är att träffa och umgås med nya människor och hamna i nya och intressanta situationer konstant, jag har kört lite nu under den senaste dagen och har sprungit runt och träffat en hel del männsikor som Åke Martinsson. Min plan är att se vart vägen tar mig men sedan försöka luta mig in emot antingen sjukvård, mekaniker eller polis linjen då jag vill att Åke ska vara hjälpsam och finnas där för communityt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill kunna skapa en karaktär som har en rolig och lite oförutsägbar kännsla runt sig, jag vill att alla ska kunna lita på honnom oavsätt vem personen tillhör och ha kul med vem som utan att känna sig tvungen att "försvara sin grupp". Min plan är att se vart vägen tar mig men sedan försöka luta mig in emot antingen sjukvård, mekaniker eller polis linjen då jag vill att Åke ska vara hjälpsam och finnas där för communityt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ger den andra personen / personerna chansen att vinna även om det skulle betyda ens egna förlust då det kan göra situationen roligare eller mer verklig inom RP, även om det betyder att man kan förlora en fight eller ett race så kan det bli en roligare utkomst för alla om man "spelar för motpartens vinst".

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom FiveM's start sida

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka