Nekad SWEDEper | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEDEper

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? SWEDEper

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Lennart Martinsson är en person som är prat glad och försöker komma i kontakt med en gammal vän vid namn Marko T, Lennart älskar motor cyklar och bilar vilket har gjort att han har en tendens att mecka på bilar och liknande så har planer på att jobba på T.ex. Mekonomen om det fortfarande finns

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en trevlig och gemenskaps kännsla bland spelare. Jag har tidigare spelat på unive och har därutav många gammla vänner här. Jag tog en paus från GTA över lag och där utav blev av med mina roller på discorden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att ha en egen vinst, man ska försöka göra så att båda parterna har det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått och läst dom. Exempel, NVL = No value of Life, NLR = New Life Rule, RDM = Random Death match.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare spelat både på denna servern och RP'at på ett spel som heter Dayz, jag har sammanlagt ca 2-3k timmar innom RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget aktuellt

Nekad.
Anledning:
Utveckla om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka