Accepterad SWEDEper | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEDEper

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? SWEDEper

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Lennart Martinsson är en person som är pratglad och försöker komma i kontakt med en gammal vän vid namn Marco Tassotti,
Lennart älskar motorcyklar och bilar vilket har gjort att han har en tendens att mecka på bilar och liknande så har
planer på att jobba på något mekanikerjobb.

Lennart har tidigare varit med i kriminella gäng i denna staden och kommer förmodligen gå in i samma trådar igen men
inom en mer komunikationsinriktad rutt, jag personligen är extremt trött på att folk inte kan bete sig och därutav kommer
jag göra mitt yttersta för att skapa en trevlig och inbjudande miljö vilket gör så att nya människor som anländer till
serven vill hålla sig kvar.

Lennart har även en extremt lång stubin vilket folk brukar se som en svaghet men när det gäller
så är han kapabel till att både hjälpa och ta hand om problem. Lennart är mer utav en neutral person
vilket gör så att han inte tar förhastade beslut. Lennart känner Marco Tassotti och vet om hans kriminella nätverk.
Lennart kommer försöka att gå med i La Famiglia.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en trevlig och gemenskaps kännsla bland spelare. Jag har tidigare spelat på unive och har därutav många gammla vänner här. Jag tog en paus från GTA över lag och där utav blev av med mina roller på discorden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att ha en egen vinst, man ska försöka göra så att båda parterna har det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått och läst dom. Exempel, NVL = No value of Life, NLR = New Life Rule, RDM = Random Death match.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare spelat både på denna servern och RP'at på ett spel som heter Dayz, jag har sammanlagt ca 2-3k timmar innom RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget aktuellt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka