Nekad SWEDEper | Ban Överklagan [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEDEper

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198324279406/

Ditt Hex-ID: steam:110000115b2686e

Vad är din discord tagg? SWEDEper

Vem var det som bannade dig? Lilleman0

Bild på banmeddelande: image_2023-09-23_020216187.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han sa att jag powergame'ar och jag kan förstå då jag körde där ifrån utan att RP'a mig skadad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rammad av vägen när jag var påväg att släcka en brand.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban på sätt och vis, jag powergame'ade med att jag åkte direkt där ifrån och att jag inte RP'ade att jag var skadad, men med videon som ADMINen tog så visas det även att jag var 50+m iväg ifrån personen som skickade mig utta helvete ifrån vägen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldig blivit bannad/varnad tidigare, Det är därför jag tänkte kolla om man kan ta ett lättare straff eller en varning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat RP'a mig skadad och att jag skulle ha stannat i bilen och så hade dom fått köra ner till mig och kolla till så jag ej var skadad osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lärde mig att jag ska tänka mer på reglerna och att man ska hålla koll på sin omgiving samt att man ska RP'a ut alla scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag.

Nekad, Anser att du får vänta denna tiden för du verkar inte fatta vad för fel du gjorde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka