Nekad Swec123 | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swec123

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Lennebrink

Vad är ditt discord namn? Monkey 0660

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ragnar ludenbuk 25 år gammal född 1 mars 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, engergi fylld, glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vanlig uppväxt familj och syskon rest mycket har alltid tyckt om att jobba aktivt och inte sitta still vid skolbänken. Framtidsplaner skaffa sig ett jobb och ha roligt innan man skaffar familj så satt säga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Så det blir så bra RP som möjligt beroende lite vilken väg Ragnar väljer att gå i livet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska spela för att göra så bra RP som möjligt och tänk gör så som du hade gjort IRL då blir det alltid bäst RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot RP en gång var med om en krock på en tidigare server för något år sedan och missbedömde allt och fick en avstängning i 48 timmar efter det har jag aldrig mer gjort något liknade har bara spelat helt seriöst RP

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Dom finns inte kvar längre de var rätt längesedan typ 3-5 år sedan jag spelade sist då jag skaffat familj IRL så har tiden inte funnits där men den ena hette typ swedish roll play och jag spelade där som 15 år med 18 års gräns på servern för jag skötta mig bra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? IRL väldigt mogen så tar gärna vara på det med andra ord ser ingen mening med att spela FiveM om jag inte spelar RP då kan jag lika väl spela gta

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Lennebrink

Vad är ditt discord namn? Monkey 0660

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ragnar ludenbuk 25 år gammal född 1 mars 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, engergi fylld, glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vanlig uppväxt familj och syskon rest mycket har alltid tyckt om att jobba aktivt och inte sitta still vid skolbänken. Framtidsplaner skaffa sig ett jobb och ha roligt innan man skaffar familj så satt säga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Så det blir så bra RP som möjligt beroende lite vilken väg Ragnar väljer att gå i livet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska spela för att göra så bra RP som möjligt och tänk gör så som du hade gjort IRL då blir det alltid bäst RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot RP en gång var med om en krock på en tidigare server för något år sedan och missbedömde allt och fick en avstängning i 48 timmar efter det har jag aldrig mer gjort något liknade har bara spelat helt seriöst RP

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nlr du minns inte saker efter din död om du är med i ett cenario som gisslan och blir avrättad kan du inte minnas vem som dödat dig. Metagaming du tar information från Discord att du pratar med något till exempel och den säger kom hit o hjälp mig polisen tagit mig eller något men du har inte ringt hen så det är meta gaming. VDM du använder ditt fordon som ett vapen du dödar någon med dig fortdon utan någon som helst andledning.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? IRL väldigt mogen så tar gärna vara på det med andra ord ser ingen mening med att spela FiveM om jag inte spelar RP då kan jag lika väl spela gta

Nekad.
Anledning:
Du behöver utveckla följande fråga:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka