Accepterad Oliwer??? | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliwer???

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer Björklund

Vad är ditt discord namn? wall.shooter

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oliwer Ohlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hemlig, extrovert, chill

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund: Oliwer Ohlsson har levt i ett fattigt samhälle samt en fattig familj och har haft det svårt både med skolan och hans familj mestadels för vart han växte upp i förorten

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan förbättra rp kvaliten både för mig och motparterna vilket som bidrar till att det blir roligare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man gör något för motpartens som är positivt för hen men kan va en nackdel för sig själv så att det blir rättvist och att inte bara en vinner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait är när man försöker få polisens uppmärksamhet genom att antingen köra mot rött eller om du står vid ett trafik stop. fearrp, är när man inte värnar om sitt liv genom att om man blir rånad med ett vapen mot dit huvud så försöker du

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är inne ofta på serven nu pga sommarlov och jag är nästan alltid inne om jag inte har något, om jag inte behöver göra något eller om jag inte är hemma

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer Björklund

Vad är ditt discord namn? wall.shooter

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oliwer Ohlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hemlig, extrovert, chill

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund: Oliwer Ohlsson har levt i ett fattigt samhälle samt en fattig familj och har haft det svårt både med skolan och hans familj mestadels för vart han växte upp i förorten och för vilka kompisar som han hängde med som drog ner honom in i det kriminella livet så han började komma ut o in ur fängelset konstant för vad han blev tvingad att göra. Framtidsplaner: Oliwer försöker komma ut ur krim livet genom att ligga lågt från de som tvingade honom att göra dessa olagliga saker och försöker skaffa ett vanligt jobb vilket som är svårt pga alla hans prickar i registret men han fortsätter att försoka skaffa ett lagligt jobb och han hoppas även på att träffa sin familj när han är uppe på sina egna fötter och är utanför krim livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan förbättra rp kvaliten både för mig och motparterna vilket som bidrar till att det blir roligare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man gör något för motpartens som är positivt för hen men kan va en nackdel för sig själv så att det blir rättvist och att inte bara en vinner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait är när man försöker få polisens uppmärksamhet genom att antingen köra mot rött eller om du står vid ett trafik stop. fearrp, är när man inte värnar om sitt liv genom att om man blir rånad med ett vapen mot dit huvud så försöker du

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är inne ofta på serven nu pga sommarlov och jag är nästan alltid inne om jag inte har något, om jag inte behöver göra något eller om jag inte är hemma

nu har jag utvecklat mitt svar , hoppas att det är tillräckligt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka