Nekad SwebeaztOG | Ban överklagan [KILLETY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SwebeaztOG

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SweBeaZt/

Ditt Hex-ID: 11000013c320fd9

Vad är din discord tagg? SweBeazt#3535

Vem var det som bannade dig? Sniffax

Hur lång tid var din ban? 2D

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM, lallare ~Sniffax.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså jag tror staffen som bannade mig ahr ej sett eller fattat scenariot så han/hon såg nog bara den delen där jag slog conny och han slog tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att conny olsson"ingame namn" sa mitt namn på en faktura på över 70k som jag ej viste om som kom från vianor altså han sa mitt namn efter han hade pimpat sin bil när jag var på pirren och chillade så åkte jag till vianor där jag fick höra att conny hade sagt mitt namn "Billy BJörk" till han som pipade connys bil och sen när jag fick reda på det så sa jag till vianor att riva fakturan och sätta den på han istället och vianor vägrade och sa inte hans problem när det skulle varit vianor som skulle kolla t.ex. id kort på conny om det var hans namn istället för att conny säger ut mitt namn istället men efter jag snackade med vianor arbetaren så kom vi fran till att bara skita i den så efter det gick jag till conny och frågade varför han bara skrattade och det var inte bara för att jag blev arg på han för att han sa mitt namn det är för att jag ej har pengar till det och han ville hålla på mot mig bara för jag är ny i "staden" sen efter vi har snackat så slog han mig först sen slog jag till backa sen gick jag till min bil sen kom han igen och jävlades med mig så jag slog han typt 2 slag sen slog han mig ca 3 sen blev jag bannad för rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det för att staffen hade inte sätt eller fåt reda på scenariot och bannade mig från det han såg att vi slogs

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har j varit det innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara skitit i han och åkt där i från

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig ta till våld

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka