Accepterad swean122 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swean12

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad heter du på discord? swean12#5050

Vad är ditt hexid? 11000011b1f39d0

Ange ditt födelsedatum 11 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag har märkt att det är lite segt med ansökningar på forumet Och jag kommer att ändra på det om jag får chansen att bli medlemskaps ansvarig, jag kommer också att få in nya medlemmar till servern och göra så att folk blir intresserade av att bli medlemmar på servern. jag är aktiv person och jag kommer att sköta mitt jobb till 100%. jag ska inte godkänna mina kompisars medlems ansökan och intervju bara för dem är mina kompisar. och jag kommer inte ens ta intervju med dem. de som får mig intresserad av att vara medlemskaps ansvarig är att jag ser hur många som ansöker och jag kommer svara på deras ansökningar så snabbt jag ser en ansökan komma på forumet. jag kommer också ta intervjuer hela tiden när jag är aktiv och ibland på telefonen om jag inte är hemma.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jo ni ska välja mig för jag är inte en korrupt person. jag kommer behandla alla medlemmar samma. jag kommer också ta intervjuer och ansökningar hela tiden. jag är en mogen person. jag kanske inte är en big namer på servern direkt men folk brukar gilla mig direkt. jag kommer inte vara rädd att neka folk. jag kommer fråga alla frågor under intervjun och inte hoppa över någon fråga, jag kommer hjälpa till hela tiden. jag är ingen problemspelare på servern heller. jag kommer sköta mitt medlemskap ansvarig jobb.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta alla personer samma, jag behandla en 12 åring som jag ska behandla en 22 åring. jag ska alltid ha en bra ton när jag tar intervjuer, och jag ska vara lugn och lyssna på den tills dem har pratat till punkt. jag kommer att vara så lugn så at under intervjun så dem inte ska känna sig nervösa under intervjun dem ska känna som dem pratar med en kompis. och jag kommer också att vara lugn och förklara varför personen blev nekad om hen har blivit nekad eller godkänd. och jag kommer visa dom att jag är glad och prata med en bra ton och säga grattis till medlemskap.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jo jag kommer at skriva ut det meddelandet som MA gör när det tar intervjuer. jag kommer göra så dom som inte är medlemmar blir intresserade av att bli medlemmar på servern. jag kommer förklara för icke medlemmar skillnad mellan en medlem och en icke medlem tillexempel att vara medlem så kan man vara kriminell men om man är icke medlem så kan man inte vara kriminell och då så kanske dem blir intresserade av att bli medlemmar, jag kommer också säga till så dom kan reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att få in nya medlemmar och att alla medlemmar på servern ska kunna reglerna utan till. Alla medlemmar ska ha respekt för varandra. Och dom ska förstå vad rätt och fel är dom ska såklart veta hur man rpar som medlem dom ska också veta hur man ska vara som medlem på servern och vilket ansvar man har på servern. Dom ska verkligen kunna att det inte är lätt och få medlems rollen och kämpa för att behålla rollen och inte ska vara problemspelare jag kommer förklara under intervjun att det ska verkligen följa reglerna och försöka kunna reglerna utantill.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att få in nya medlemmar som möjligt och försöka att alla medlemmar på servern ska känna sig trygga på servern. Dem ska kunna alla regler och dem ska kunna rpa att ha det kul och inte för makt och pengar. jag ska alltid ta intervjuer och ansökningar så icke medlemmar vet att vi på unive har ett bra community och ansöker till medlemskap. Dem ska veta och känna att dem kommer bli behandlade samma som andra medlemmar gamla och nya medlemmar ska behandlas samma.

Hur ser din aktivitetet ut? på veckodagarna så ser aktiviteten ut såhär: måndag: 15:30 till 22:00 tisdag:16:00 till 22:00 Onsdag: 15:45 till 23:00 Torsdagar 15:55 fredagar: 15:00 till 02:00 lördagar: 10:00 till 01:00 söndagar: 10:00 till 22:00.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar inte på någon annan server och kommer aldrig göra, för att unive är den bästa servern.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
+rep utvecklat bra och noggrant och han har dom egenskaperna för just det här och vet hur det går till. mvh Durre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka