Accepterad swean12 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swean12

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Ditt discordnamn: swean12#5050

Ange ditt födelsedatum 11 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff för att jag gillar att hjälpa folk, jag är en rättvis person och en aktiv person. Jag vill utveckla serverns rp och jag ska få bort all toxic på servern. Jag har vänner som har varit staff och jag var staff innan en gång men tyvärr blev jag demotad. Nu vill jag försöka få en ny chans att bli staff och bevisa att jag kan sköta mitt arbete bra och sköta servern bra. Jag ska försöka med mitt bästa att komma hägt i teamet oc hjälpa alla spelare så gott jag kan. Jag vill bli staff på Unive för den är den enda server jag har kört på. Unive är en stor server och behöver ansvarstagande personer i teamet. Och jag kan sköta mitt ansvar och jag kommer sköta mitt ansvar. Jag kommer bevisa det på nån dag att jag kan sköta detta ansvaret. Jag vill försöka styra upp rpn på servern och communityt. Mycket händer på servern många lallare och många rdmare och regelbrytare som är på servern. Dem ska jag stoppa. Jag ska inte heller bl staff bara för att banna personer nej. Jag vill bli staff för att lära dem vad rätt och fel är och prata med dem så dem förstår felet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rpn är nog lite för låg just nu, folk tror att dem kan göra vad dem vill på servern just nu. Jag ska få stopp på det. Det är många som håller på och kallar andra för ord och är kaxiga och tror att dem äger servern och hetsar mot folk på allmän chatt. Jag som helper kommer såklart få stopp på det. Jag kommer samarbeta med andra helpers och få stopp på allt dethär. Jag kommer styra upp rpn och få bort det mesta hetsandet i chatterna. Det är det som är mitt mål i början som helper. Sen kommer jag se över om det finns andra problem på servern och jag och andra i teamet försöka lösa problemet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? 1: Vi måste hitta ett bra sätt att lösa problemet och jag har en lösning. Lösningen är att prata med dem som gör regelbortt istället för att bara bannad. För om jag blir bannad utan att någon förklarar eller pratar med mig kanske jag inte lär mig av bannen. 2: Vi måste samarbeta och vara en hand. Alla i teamet ska då hjälpas åt och försöka sitt bästa att hitta lösningen. Det kommer va tufft i början men sen blir allt enklare och enklare. 3: Vi ska inte vara aggresiva mot spelare vi ska vara lugna mot dem och respektera dem då får vi deras respekt tillbaks och dem lär sig av felet dom gjorde, då kommer dom inte göra om felet.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag måste då tänka på ett smart sätt, jag måste prata med spelare på ett bra sätt och se till att dem känner sig trygga när dem prata med mig. Dem ska absolut inte känna att jag är emot dem och att jag bara vill banna dem. Jag måste visa repekt för dem även om jag är helper. Jag kommer få spelare att gilla mig så dem börjar lyssna på mig och inte missköta sig på servern. Såklart kommer det vara vissa som inte kommer sköta sig och inte går att snacka med. Då skickar man dem på en ban så de lär sig om dme inte lär sig när man pratar med dem.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 16:30-22:00
Tisdag 15:25-22:00
Onsdag 15:25-22:00
Torsdag 15:25-22:00
Fredag 15:40-02:00
Lördag 10:00-02:00
Söndag 10:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på servern i början av 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit MA och Helper.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är beredd att vara vad som helst:)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka