Antagen Lukas | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: real_shelby

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag vill förbättra rpn på Unive, för att just nu är det ganska mycket lall och folk som inte fattar hur man rpar. Om just jag blir staff så kommer jag vara aktiv och försöka tex hjälpa folk hur man rpar men också kicka/banna folk som inte kan sköta sig själv. Jag är typ aktiv hela tiden från morgon till kväll (på helgerna). Jag själv tycker också att jag är bra på att ta snabba beslut om tex om någon gör fel så är jag snabb på att sätta ett beslut om dom ska få en ban varning eller om jag ska kicka dom. Jag vill förbättra rpn på Unive!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive är RP:n över lag då jag ser mycket lall och folk som inte kan rpa seriöst och bara kör shoot n sight och inte har någon social RP över huvudtaget. Det vill jag förändra med resten av staff teamet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur vi ska lösa det är igenom att jobba tillsammans ta hårdare åtgärder mot de som inte värkar få in någon information genom huvudet, Vet inte hur många chanser ni har gett dem och dem verkar inte kunna fatta. Där igenom kommer jag ge folk som inte fattar något hårdare åtgärder.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt är genom att man inte abusar sina perms man kommer få som helper samt inte makt missburkar sin rang inom servern. Det är väldigt viktigt att agera professionellt då man visar att man verkligen är seriös i sin roll på servern och inte bara är det för att få mer makt och trycka ner andra med sin makt man har som helper, För som helper får man väldigt mycket mer makt som och där igenom ska man inte makt missbruka för det är bara fel och väldigt oprofessionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Hur jag kommer göra det är jag kommer se när jag har mycket tid och den tiden jag har kommer jag spendera mycket på Unive jag går på hockey och gymmar på fritiden så det kommer inte göra så jag kommer kunna lägga ändå bra tid på Unive och mitt ansvar inom Unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021 med lite pauser m.m

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har tidigare erfarenheter inom staff teamet då jag har varit helper för ett bra tag sedan

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka