Accepterad swean12 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swean12

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Ditt discordnamn: Swean12#5050

Ange ditt födelsedatum 11 April 2008

Varför ska just du bli staff? jag ska bli staff för att hjälpa till i servern och underlätta för andra spelare. och jag kommer att vara väldigt aktiv som staff och specca runt mycket och se till så att ingen gör fel. Och om dem gör det så kommer jag ju såklart att banna dem. men om dem gör lite mildare fel så kommer jag bara kicka dem. Och sedan så vill jag samt utveckla serverns rp. Och jag är en person som kämpar rigtigt hårt för mitt jobb. Och jag kommer inte att abusa mina perms. Och just nu så är jag Medlemskap ansvarig. Och så om jag blir helper så kommer jag inte bara skita i ifall någon gör fel. Jag skulle velja bli staff för jag kan dem flästa commandos, och jag vill bli staff för att unive ska vara en väldigt seriös rp server. och jag kommer at utveckla servern så att ingen blir uttråkad,Och att för alla ska känna sig trygga på servern och discord servern. och jag kommer fortsätta att göra medlemskap jobbet asså ta intervjuer och ansökningar. och om jag blir staff så kommer jag inte att abusa mina perms jag kommer att använda dem på rätt sätt. jag kommer inte bara ge ut olika roller till mina vänner för att dem är mina vänner och jag ska inte ens ta deras intervju eller ansökan och så vill jag bli staff för att jag är aktiv och jag kommer att göra mitt bästa. Och om jag blir staff så kommer jag bara att göra arbete och så kommer jag inte rpa så mycket. om jag skulle bli helper så skulle jag vara aktiv i support samt job ansvarig, som jobb ansvarig så skulle jag vara väldigt aktiv att svara på ansökningar samt att göra intervjuer. och om jag också skulle bli support ansvarig så skulle jag ta så många support äranden som jag kan. och om jag skulle bli donations ansvarig så skulle jag ta så mpnga donationer som möjligt. och om jag skulle bli krim ansvarig så skulle jag hålla koll på kriminella så noga jag kan och om någon hoppar i krim support så skulle jag vara snabb att ta dem. men om jag skulle vara rp ansvarig så skulle jag hålla koll mera på rpn och på mer spelare och göra så att servern blir så bra som möjligt. Och om jag var servervakt ansvarig så skulle jag vara så aktiv jag kan jag hadde tagit så många intervjuer som jag bara hinner samt ansökninga och jag kommer inte heller vara rädd att neka folk, och jag ska inte bara ge ut sv roller till t.ex mina vänner, jag ska inte ens svara på deras ansökninga eller ta deras intervju.

Och jag vill satsa att bli job ansvarig då jag kommer att vara väldigt aktiv där, jag kommer att svara på så många ansökningar jag kan varje dag och så kommer jag ta så många intervjuer varje dag som jag kan.

och jag kan lite om några staff områden:

support: support ansvariga tar hand om support äranden som t.ex regelbrott.
kriminell: dem håller koll på alla kriminella.
jobb ansv. dem tar hand om alla yrken och chefar och dem läser och tar intervjuer till blivande chefer.
servervakt: dem håller koll på alla servervakter och tar intervjuer och svarar på ansökningar
donation: dem tar donations äranden ifall någon vill köpa krim roll eller importera en bill.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 16:00-23:00
Tisdag 15:45-23:00
Onsdag 15:45-23:00
Torsdag 15:45-23:00
Fredag 14:40-03:00
Lördag 14:00-03:00
Söndag 14:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i 8 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har inte några erfarenheter inom staff men jag vet hur man använder sina perms på rätt sett och såkommer jag att bete mig som staff och inte abusa mina perms jag har varit medlemskaps ansvarig och jag tar intervjuer och svarar på ansökningar, och det kommer jag fortsätta göra.

och jag kan några kommandon,

/announce man skriver något viktigt i ooc

/revive (id) man ressar en spelare som e död

/svban man bannar någon i 60min

/noclip man flyger runt osynligt

/clearchatforall man rensar chatten för alla

/toggleid man ser spelarens id

/goto (id) man teleporterar till en spelare

/specc id man speccar en spelare

/freeze id man gör så att en spelare inte kan röra på sig

/unfreeze id man gör så att spelaren kan röra på sig igen

/tpm man teleporterar till ett waypoint i mappen

/who man kollar om spelaren är medlem eller icke medlem eller kriminell

/bring id man gör så att spelaren kommer till dig

/sc man skriver i chatten som bara staffs ser

/setjob id job man ger någon ett jobb som tillexempel mekko

/ban id/hex anledning dager man bannar någon

/giveitem id man ger någon en sak

/sv man skriver i en chatt där bara sv+ har tillgång

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support ansvarig, servervakt ansvarig, job ansvarig.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka