Accepterad swean12 | Ansökan till Servervakt [Rsmelle,L1am]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swean12

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad heter du på discord? swean12#5050

Ange ditt födelsedatum 11 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Tisdag 15:45-23:00
Onsdag 15:45-23:00
Torsdag 15:45-23:00
Fredag 14:40-03:00
Lördag 14:00-03:00
Söndag 14:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i ett år nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har uppgiften är att tex hjälpa staffs att dva bilar samt banna/kicka folk som gör fel, som tex om någon är på torget och slår ner någon utan anledning så kommer jag kicka dem men om du går ingame igen och fortsätter så kommer jag sv banna dem med kommandot /svban (id), och Servervakter ska hålla koll på så folk inte gör regelbrott som lall/rdm/vdm, och om jag se ngn göra det så bannar jag dem och ber en staff förlänga bannen på dem.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa till staffs med lallare och göra så alla andra får en mycketr bättre upplevelse inom sin rp så ingen kommer och rdmar eller vdmar dem andra. och sedan kommer jag fotfarande att rpa vanligt men om jag ser att någon gör något regelbrott så kommer jag såklart kicka/banna dem på beroende hur allvarligt själva regelbrottet är. Sedan så kommer jag dva bilar som är på en väg eller mitten av en väg så det inte förstör för andra folk som ska köra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupta servervakter är ju väldigt omogna för att dem inte kan använde sina perms på rätt sätt. det finns olika sätt en servervakt kan vara korrupt. Som att reviva någon/mig själv utan anledning. Och Tex toggleid mitt i ett scenario för att se vart dem andra är. Och man kan dv som tex om man blir jagad av polisen och man har en pistol på sig eller meth eller något så dvar man bilen bara så att man inte hamnar i fängelse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka